Miksi muut kävelevät minua nopeammin?
Yritän kävellä aivan täyttä maksimia, jalat työskentelee kovasti, mutta silti porukkaa menee ohi vasemmalta ja oikealta. Tunnen itseni jotenkin hitaaksi.
Kommentit (12)
Lyhyet jalat, kantapäät ei nouse maasta tai lantio ei käänny kävellessä.
Naurahdin aloituksen herättämälle mielikuvalle. AP vaappuu ja lyllertää minkä lyhyillä jaloillaan kykenee ja vilkuilee murheellisesti sivulta toiselle ihmisten pyyhkäistessä kevyesti ohi.
Minä olen huomannut samaa. Tai enemmänkin että liikutan siis jalkoja huomattavasti muita enemmän, ja silti tekee tiukkaa pysyä mukana. Olen 150cm pitkä persjalka, epäilen sillä olevan asian kanssa yhteys.
Mä taas kävelen aina tosi lujaa. Joudun koko ajan ohittelemaan, en jaksa maleksia. Olen pitkä ja kärsimätön ihminen.
Ihmisillä nyt on vaan erilaisia luontaisia kävelynopeuksia.
kun painoa liikaa niin reidet hinkkaa yhteen ja kävely hidasta lyllertämistä
Vierailija kirjoitti:
kun painoa liikaa niin reidet hinkkaa yhteen ja kävely hidasta lyllertämistä
Tähänkin on ratkaisu! Liukkaat housut!
Mulla reidet hinkkaa yhteen, vaikkei painoa ole edes liikaa. Pituuttakaan ei ole kuin 164 ja silti kävelen tuolla "ylinopeutta". Koko ajan saa ohitella muita ja on se tunne että muut maleksii. En vaan tykkää kävellä hitaasti.
Yleensä kävelen aika reipasta vauhtia. Vähän aikaa piti liikkua kyynärsauvan kanssa niin kyllä söi miestä kun mummotkin meni vauhdilla ohi.
Voisko johtua siitä että kävelet hitaasti?