Voyerismi
Kiinnostaako kun joku katseli teidän rakastelua?
Olisiko seksi kiihkeänpää?
Kiihottaisiko?
Pariskunta miettii jos nainen tai pari seuraisi meidän seksihetkeä...
Kokemuksia??
Kommentit (14)
Olen havainnut tämän todella kiihottavaksi ja onneksi puoliso on tällä saralla myös itsevarma tapaus. Olemme olleet lukuisia kertoja tilanteessa jossa seksiämme on katsottu. Joko seksiklubeilla ulkomaillakin tai sitten tilanteissa joissa panemistamme on pyynnöstämme ollut joku kuvaamassa. Se on jotenkin selittämättömän kiihottavaa näyttää jotain sellaista mikä on pienestä asti opetettu piilossa pidettäväksi. Meihinhän iskostetaan häveliäisyys jo ennen kuin ymmärrämme seksuaalisuudesta mitään.
Sitä vastaan kapinointi, kuitenkin ketään muuta loukkaamatta, on aivan mahtavaa. Isoja tunteita ja todellakin tunne että on elossa, suosittelen!
Olen nuorena miehenä joutunut tilanteeseen, jossa muuan hieman vanhempi pariskunta järjesti mahdollisuuden nähdä, jos halusin. Ja vaikka tilanne nolotti, kun ei ollut täysin aito, niin uteliaisuus voitti. Kai minä siinä olin se haettu lisäkiihoke. Mies nai vaimoaan kiimaisesti kuin eläin. Olen myöhemmin ottanut sen puheeksi tämän rouvan kanssa, sanonut, että se oli kaunista.
Kiinnostaisi jos joku puolituttu nainen katsoisi tarkoituksella minun ja vaimoni touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi jos joku puolituttu nainen katsoisi tarkoituksella minun ja vaimoni touhuja.
Mikähän niissä touhuissanne on sellaista, että joku puolituttu nainen haluaisi niitä katsella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän niissä touhuissanne on sellaista, että joku puolituttu nainen haluaisi niitä katsella?
Sen voi voyeristinainen kertoa.
Teiniseksiä oli usein paikoissa joissa oli mahdollisuus, että joku voisi nähdä. Mua kiihotti se mahdollisuus, tyttöystävää ei ehkä niinkään, mutta jalat levisivät helposti, koska meidän seksi oli niin kiihkeää ja orgastista hänelle ja mulle kollina tietenkin. En tiedä tänä päivä tirkisteltiinkö meitä, mutta ajatus saa nytkin levottomaksi. Kuinka moni on nähnyt mun paljaan perseen nousemassa ja laskemassa tytön päällä? Toisaalta vähän häpeästä, toisaalta muistellen yhä kiihottuen sitä ihanaa kiimaa!
Oi tirkistely on suurimpia fantasioitani! Vielä jos sen saisi tehtyä oikeasti salaa, mutta se ei ole laillista. Suihkutuokioista, pukeutumiseen ja panemiseen, kaikki kiinnostaa!
N36
Vierailija kirjoitti:
Oi tirkistely on suurimpia fantasioitani! Vielä jos sen saisi tehtyä oikeasti salaa, mutta se ei ole laillista. Suihkutuokioista, pukeutumiseen ja panemiseen, kaikki kiinnostaa!
N36
Vilkuiletko salaa esim. naisten pukuhuoneissa?
M37
Tottakai vilkuilen.. 😉 aina kun mahdollista. Joskus harvoin myös itseäni koskettelen, kun muut ei näe. Hirveän riskialtista, mutta siksi niin kivaa!
N36
Missä paikoissa olette salaa vilkuilleet? Uimahallissa ?
Aurinkoa ottaessa tekee mieli katsella toisia .... varsinkin jos ollaan alasti.
Vierailija kirjoitti:
Uuden tyttöystävän kanssa oli tuote ja kiihkeä etäsuhde niin että nähtiin vain viikonloppuisin kun se opiskeli vielä toisella paikkakunnalla. Yhtenä perjantaina mentiin suoraan tyttöystävän luokse saavuttuani tapaamaan sen sinkkukaveria joka oli anellut meitä kylään kuultuaan tyttöystävältäni ilmeisesti hyvinkin yksityiskohtaisia kuvauksia yhdestä jos toisestakin asiasta.
Oltiin tyttöystävän kanssa aivan kiimassa kun normaalisti vedettiin heti tultuani tuulikaapissa housut nilkkoihin ja purettiin viikolla syntyneet paineet joten viinilasillisen jälkeen kähmittiin jo paidan sekä housujen päältä ja alta. Tämä sen 20v tyttökaveri oli ollut jostain syystä pari vuotta sinkkuna ja se oli vielä meitäkin pahemmassa puutteessa jota se ei edes yrittänyt salata meitä katsellessaan.
Se yritti useampaan kertaan ohjata meitä omaan parisänkyynsä ja ehdotella että ei teidän tarvitse mennä omalle kämpälle kun voitte olla täällä vaikka aamuun. Minua alkoi kiihottaa aivan älyttömästi ajatus siitä että hirveässä puutteessa oleva nuori nainen katselisi meitä sängyssä ja tyydyttäisi itseään meitä katsellen mutta tyttöystävä alkoi viime hetkellä arastella että ei hän kehtaa ystävän nähden.
Menimme lopulta tyttöystävän kämpälle panemaan mutta minulla seisoi aamuun saakka pelkästään kun ajattelin tätä ystävää kiemurtelemassa sormet haaroissaan meitä samalla tuijottaen.
Minua kiinnostaa katsella, mutta noloa jos joku seuraisi meidän rakastelua. Vaimolla taas fantasia että joku näkisi, eikä ole ongelma vaikka verhot on auki kun touhuamme. Minulla menee maku jos joku vakoilee meidän intiimejä touhuja.
Mies75