Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän sinusta ja tiedät sen

Vierailija
18.11.2019 |

Mutta minuun iski ahdistus, koska en tunne sinua enkä osaa lukea sinua tarpeeksi hyvin. Juttelemme ja hymyilemme, olemme aina lähekkäin töissä... Mutta mitä se tarkoittaa? Huomenna näemme... Ikävä on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun on niin monta tuntia ennen kuin tapaamme taas... Ja kun en tiedä mitä tapahtuu. Juttelemmeko, hymyilemmekö...

Vierailija
2/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit jo miekkosen puhelinnumeron ja fb:n. Pyydä häntä treffeille. Hän joko lähtee tai sitten ei, joka tapauksessa siitä lukisimme mielellämme enemmän kuin näistä vatvomisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysit jo miekkosen puhelinnumeron ja fb:n. Pyydä häntä treffeille. Hän joko lähtee tai sitten ei, joka tapauksessa siitä lukisimme mielellämme enemmän kuin näistä vatvomisista.

Mieti nyt kun oikeasti tekstaisin, että Hei, minä täällä, kaivoin numerosi netistä XD Lähdetäänkös rehveille! Ja joutuisin työskentelemään hänen kanssaan sen jälkeen... Voisin jollain tekosyyn varjolla tekstata että hei sorry, oli pakko etsiä numerosi koska blaablaa... Mutta kun en keksi mitään tarpeeksi hyvää tekosyytä XD.

Vierailija
4/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain voi. Mitä jos miekkonen on kuspää, joka testailee minua. En halua nolata itseäni. Sinkku hän on, sen tiedän.

Vierailija
5/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osaa enää lukea miekkosta... Hän haahuilee aina ympäri työpaikkaa päätyen lopulta johonkin lähelleni. Hän ei koskaan aloita heti juttelua tuosta noin vain, vaan ensin huokailee tylsyyksissään lähistöllä ja jossain vaiheessa avaa suunsa ja alkaa juttelemaan XD. Olen huomannut XD. Aina sitä edeltää huokailu XD.

Vierailija
6/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koskaan mene suoraan juttelemaan, en uskalla XD. Uskallan kyllä jutella töistä ja kysyä jotain työhön liittyvää, mutta kai se minäkin olen vähän sellainen huokailija ennen kuin sanon jotain XD.

Vierailija
7/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä keksin. Voithan laittaa tekstarin ja pyytää treffeille. Valitse sanamuoto harkiten. Kun soittaa tai vastaa muuten, niin ole sitten kauhuissasi. Sehän piti lähettää se viesti Viiville eikä Villelle.

Sitten voitte rupatella ja voi hyvällä tuurilla vaikka treffitkin onnistua. Tään työkaveri Villen numerohan sulla luonnollisesti onkin.

Vierailija
8/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä keksin. Voithan laittaa tekstarin ja pyytää treffeille. Valitse sanamuoto harkiten. Kun soittaa tai vastaa muuten, niin ole sitten kauhuissasi. Sehän piti lähettää se viesti Viiville eikä Villelle.

Sitten voitte rupatella ja voi hyvällä tuurilla vaikka treffitkin onnistua. Tään työkaveri Villen numerohan sulla luonnollisesti onkin.

XDD Joo ei tuollainen mene läpi ikinä XD.

Vierailija
9/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä tietäväni miekkosen ajatuksen virtaa, mutta hän vaikuttaa aina tarkkailevan, että viitsiikö/uskaltaako minulle sanoa mitään tänään vai ei. En tiedä onko totuusperää, mutta siltä vaikuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme