Jos ikinä käy niin, että K-ketjun kaupat
Menee konkkaan, niin mä olen ensimmäisenä juhlimassa. Järjettömät hinnat ja silti valikoimissa ei ole ihan perusjuttuja.
Esim sellaista sätkäkonetta. Luulisi olevan ihan perustuote jos kerran topat ja sätkäpaperit muuten kuuluu valikoimaan hyvin.
Elikkä terkkuja vaan sinne Saarenkylän ja nivavaaran K-marketteihin. Viitsi tänään kyllä pyöräillä tuohon Saleen, liekö siellä s-ketjun liikkeessäkään... pitääkö mun pyöräillä ja koluta koko stanan kaupunki läpi ennenkuin löytyy se mitä etsin?
(Joo, ei mitää saarnoja kiitos, kaikki tietää mitä tupakka tekee, jos ei tiedä niin on sitten kaikesta muustakin pihalla ja jos joku nyt kysyy miksi en ihan käsin kääri, niin syy on se että mulla ei vaan riitä kärsivällisyys opetella, varsinkin kun mun kädet tärisevät jo pelkästään kuppia pidellessä. Saati sitten jotain tarkempaa juttua tehdessä.)
Kommentit (6)
Onnekseni en asu Rovaniemellä, kun siellä on noinkin kurjaa...
Vierailija kirjoitti:
piippu
Kuinka moni nainen polttaa piippua? Ja vähän epäilen että niitä mistään marketista saa.
Vierailija kirjoitti:
Onnekseni en asu Rovaniemellä, kun siellä on noinkin kurjaa...
Sanon suoraan, etsit sitten mitä tahansa, sitä saa täällä ihan hakemalla hakea. Tänne ei tule uusia liikkeitä, moni on täältä häipynytkin. Jos ei löydy sitä mitä etsit, niin vaihtoehdot ovat 1)tilaa netistä 2)visiitti Ouluun.
Vierailija kirjoitti:
Sätkäkone? Ei jeesus 😀
Jeesustelepa jotain muuta asiaa. Kuinkas itseltäsi onnistuisi jos kätesi tärisisivät niin että hyvä kun purut pysyvät siellä missä pitääkin...
piippu