Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi teillä laukeaa nopeammin?

Vierailija
18.11.2019 |

Jos tyydytätte yhtäaikaa toisianne/itseänne, kumpi laukeaa nopeammin; mies vai nainen?

Kumpi teillä laukeaa nopeammin?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niinkuin jonkinlaisena nopeuskilpailuna vai? No sen ”voittaisin” minä (mies), mutta jos normaalisessio otettaisiin, niin silloin minä nautiskelisin niin pitkään kuin pystyisin, kun taas vaimo pyrkisi piiskaamaan panetuksen pois niin nopeasti kuin mahdollista. Tosin hänellä sellaista normaalisessiota ei olekaan, kun ei käytännössä koskaan itseään tyydytä.

En kyllä ymmärrä, miksi pitäisi laueta nopeasti. Tai no joo, ymmärrän jos pystyy peräkkäisiin orgasmeihin, niin eihän siinä sitten säästelemistä ole, mutta itselle se kiihottuneena oleminen on niin iso nautinto jo itsessään, etten halua sitä heti orgasmiin lopettaa.

Vierailija
2/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miksi pitäisi laueta nopeasti. Tai no joo, ymmärrän jos pystyy peräkkäisiin orgasmeihin, niin eihän siinä sitten säästelemistä ole, mutta itselle se kiihottuneena oleminen on niin iso nautinto jo itsessään, etten halua sitä heti orgasmiin lopettaa.

Ei ehkä heti olis tarve lopettaakaan, mut olis kiva jos tulisi silleen järjellisessä ajassa. Aika monella naisella on alkanut mun kanssa paikat puutumaan ja siinä menee sit fiilikset itseltäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa niinkuin jonkinlaisena nopeuskilpailuna vai? No sen ”voittaisin” minä (mies), mutta jos normaalisessio otettaisiin, niin silloin minä nautiskelisin niin pitkään kuin pystyisin, kun taas vaimo pyrkisi piiskaamaan panetuksen pois niin nopeasti kuin mahdollista. Tosin hänellä sellaista normaalisessiota ei olekaan, kun ei käytännössä koskaan itseään tyydytä.

Ei tässä ollut kyse siitä, että "pitäisi" laueta nopeasti. Ihan mielenkiinnosta kyselen kun oletus on, että miehet laukeavat nopeammin kuin naiset. -ap

Vierailija
4/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aina vaimoni laukeaa ensin.

Vierailija
5/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee aika tasaisesti. Ehkä puolet kerroista lauetaan samaan aikaan. Sitten loput puolet jakautuu tasan kumpi laukeaa ensin.

Minä miehenä laukean ensin lähinnä ”vahingossa”. Joskus todella kiihoittuneena mälli meinaa lentää aika nopeasti ja silloin pitää vaan oikealla hetkellä pitää hieman taukoa ja antaa tunteen tasautua ja sitten voikin jatkaa ihan normaalisti. Mutta joskus menee pitkäksi eikä ehdi (tai halua) pysäyttää ja silloin tulen ennen naista. Tosin joskus taas kun olen pysäyttämässä, niin nainen vaatii jatkamaan ja laukeaa ihan yhtä nopeasti :)

Mutta se on sanottava, että nuorena poikana laukesin varmaan ihan joka kerta ennnen naista. Pelisilmä ja osaaminen on kehittynyt vasta iän myötä.

Vierailija
6/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihtelee ja toinen laukeaa useimmiten heti perään, kun se toisen laukeaminen on niin kiihottavaa.

Vierailija
7/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laukean nopeammin jos olemme 69 asennossa. Minä keskityn saamaan orgasmin ja mies keskittyy, että ei saisi. Mies kyllä pystyy tulla nopeasti halutessaan. Yleensä rakastelemme vähän aikaa ja minulla paikat lämpiää siinä, sitten mies vetäytyy ulos ja nuolee minulle orgasmin jonka jälkeen jatkamme yhdyntää, joskus mies toistaa saman laukeamatta välissä ja vasta toisen orgasmini jälkeen laukeaa sisääni.

Vierailija
8/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nopeammin ja käytännössä aina, hänen kiinnostuksensa minun tulemistani kohtaan on vähän niin ja näin.

Vierailija
9/13 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaihtelee ja toinen laukeaa useimmiten heti perään, kun se toisen laukeaminen on niin kiihottavaa.

Tämä on juuri parasta! Ehkä yhtä aikaa vielä parempaa!

Vierailija
10/13 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 3 itse 1 suhteessa mennään

Vierailija
11/13 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laukeaa yleensä ensin. Hyvä niin sillä naisen laukeamisen jälkeen voi jatkaa panemista.

Vierailija
12/13 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukeaa nopeammin ja vähemmällä "vaivalla", ja masennuslääkkeitä käyttäessä meni tosissaan pidempäänkin jos edes sai. Mutta käytännössä minä saan orgasmin ensin n. 6-7 kerrasta 10:stä. Mies haluaa yleensä saada minut tulemaan ensin ja tulla sitten sisään, näin aika usein. Tuntuu kuulemma parhaalta fyysisesti ja henkisesti :D Molemmat kuitenkin saavat joka kerta ja varmaan siksikin seksiä on paljon vielä monen aviovuoden ja lasten saamisen jälkeen.

Vierailija
13/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo, esileikissä mennään aika lähelle orgasmia. Sitten vaaditaan yhdyntää ja vaimo tulee melkein saman tien ja saa lyhyessä ajassa useamman, kun on niin herkkä tulemaan. Kun itse saan, vaimo saa sitten reilummanpuoleisen yhtäaikaa. Ei tarvi todellakaan mitään pitkää sessiota, mutta on tyydyttävää ja molemmat nauttii. Yhdyntä kestää 10-15 min. ja joskus harvoin otetaan uusiksi.