Miesten itsetyydytys naisen nähden?
Onko joukossa naisia jotka nauttiava katsellessaan miehen runkkaavan?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi!
Mikä siinä kiihottaa ja miten pääset kokemaan sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi!
Mikä siinä kiihottaa ja miten pääset kokemaan sitä?
En valitettavasti ole päässyt näkemään, mutta ajatuksena kiihottaa kovasti. Siinä näkisi millaisin ottein mies itseään koskettaa, millaisella temmolla, kuinka paljon rytmi muuttuu koskettelun aikana ja loppua kohden, pitääkö taukoja jne. Olisi kiihottavaa nähdä miehen nautinto ja laukeaminen.
Halkuaisin oppia runkkaamaan miestä tyydyttävällä tavalla.
Joskus nuorempana olen nähnyt kun mies teki sen.huomasin että vatkaus nopeus muuttuu touhun aikana
Vierailija kirjoitti:
Minä voin näyttää :P
Ei runkkareille. Aloittaja ei tarkoittanut, että nauttiiko naiset siitä, että joku tuntematon mies alkaa runkkaamaan heille katkarapuaan.
En nauti, ei kiinnosta, mutta osaan teeskennellä nauttivani jos mies haluaa esiintyä.
En tiedä lasketaanko tämä itsetyydytykseksi, mutta välillä dominoin miestäni laittamalla hänelle käsiraurat tai sitomalla hänen kätensä, jonka jälkeen laitan oman paristo dildoni tai klitoriskiihotin perhoseni hänen housuihinsa. Nautin suunnattomasti katsoa sitä kun hän kiemurtelee kiihotuksissaan ja lopulta laukeaa housuihinsa ilman että minun tarvitsee edes koskea häneen. Homma nopeutuu huomattavasti jos itse vähän tyydytän itseäni hänen edessään tai edes vähän hieron rintojani ja "voihkin".
En nyt seurustele kenenkään kanssa, mutta jos tilanne muuttuu, niin voisin ehkä katsella.
Ajatuksen tasolla siis ok, mutta vain jos asiasta sovitaan ja ollaan ns. samalla sivulla.
Silloin voisi toimia.
Täällä yksi!