Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia pilke päiväkodeista?

Prinsessanäiti
17.11.2019 |

Olen kuullut Facebookin palstoilla että keittiön emännät hoitavat myös lapsia ilman pätevyyttä, ruuat loppuvat kesken, erityisruuan kanssa nihkeitä, henkilökuntaa liian vähän ja johtavat ovat suhteellisen nuoria ja aivan liian alikoulutettuja (jotta voi maksaa pienempää palkkaa...), kukaan ei siivoa siellä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti kokemus, mutta kävin kerran työhaastattelussa siivoojaksi Pilke-päiväkotiin ja se päiväkotirakennus oli hirveä rapistunut röttelö, näytti siltä että oli homeessa, maalit irtoili seiniltä jne. ja puolet lasten pihakalusteista olivat ihan rapistuneita ja rikki...

en ottanut työtä, sillä kaiken tämän päälle selvisi että minun olisi pitänyt kerran pari käydä siivoamassa siellä ja se siitä (eli se ei oikeasti edes ollut kunnon työpaikka kuten olin käsittänyt, vaan joku parin kerran siivousjuttu huonolla palkalla), ja ohjeistus oli muutenkin sekavaa...

Omia lapsiani en todellakaan laittaisi sinne.

Vierailija
2/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti kokemus, mutta kävin kerran työhaastattelussa siivoojaksi Pilke-päiväkotiin ja se päiväkotirakennus oli hirveä rapistunut röttelö, näytti siltä että oli homeessa, maalit irtoili seiniltä jne. ja puolet lasten pihakalusteista olivat ihan rapistuneita ja rikki...

en ottanut työtä, sillä kaiken tämän päälle selvisi että minun olisi pitänyt kerran pari käydä siivoamassa siellä ja se siitä (eli se ei oikeasti edes ollut kunnon työpaikka kuten olin käsittänyt, vaan joku parin kerran siivousjuttu huonolla palkalla), ja ohjeistus oli muutenkin sekavaa...

Omia lapsiani en todellakaan laittaisi sinne.

Kuulostaapa oudolta, tosin en ole yhtään yllättynyt. Onnekseni olen kunnallisella, niin paljon kuullut huonoa. Eniten säälittää se kuinka hoitajat joutuvat lasten lisäksi hoitamaan myös siivousta. Mahtaa olla keittiöemännätkin siellä ahdingossa, jos hoitajatkin joutuvat niin paljon siivoamaan. Sääliksi käy. Oli muuten uutisissa kuinka Pilke antoi laittomasti kenkää niille jotka saivat heidän hometalosta oireita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kannattaa vältellä yksityisiä sanon minä

Vierailija
4/4 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Vantaan Pilke päiväkodeista kellään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä