Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä aikoo väittää lastensuojelulle, että minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö

Vierailija
17.11.2019 |

Minulla ei siis ole tuota. Tiedän parikin kellä on ja minulla ei ole mitään niistä piirteistä. Olen jopa joskus tehnyt jonkun testinkin.

Harmittaa vaan, kun nyt he sitten luulevat että äidillä on mielenterveysongelmia, vaikkei ole. Olen huomannut että sossuilla on aika hyvä usko eksäni juttuihin.

Se miksi meillä on kontakti johtuu siitä että kävin turvakodilla eron aikaan. Tosin siihen liittyen en saanut tukea, vaan minulle laitettiin perhetyöntekijä koska lasten isä kertoili silloinkin etten huolehdi yms

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi, sinulla olisi myös asiasta pysyvä merkintä terveystietojen rekisterissä, IDC-10-tautiluokituksineen.

Jos sinulla ei tuota tautiluokitusta ole, ei ole ko. persoonallisuushäiriötäkään joten sillä on ihan sama todistusarvo kuin vaikkapa sillä että nimittäisit miestäsi narsistiksi.

Miehesi syyllistyy valehteluun, jos tätä väittää, ei pitäisi näyttää hyvältä hänen keississään.

Vierailija
2/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole todettu sitä joten miehen väitteet ovat yhdentekeviä. Voit vedota siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten annat lastensuojelulle oikeuden käydä katsomassa terveystietosi (no saa ne ne eniveis, jos haluavat) ja ne huomaa, ettei sellaista dg ole. 

Vierailija
4/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein vanhemmat diagnosoivat toisiaan lastensuojelussa. Me sosiaalityöntekijät osaamme ajatella itsekin ja kysäistä tarvittaessa terveydenhuollon puolelta, jos asia on edes millään lailla oleellinen lapsen kannalta.

Vierailija
5/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten annat lastensuojelulle oikeuden käydä katsomassa terveystietosi (no saa ne ne eniveis, jos haluavat) ja ne huomaa, ettei sellaista dg ole. 

Ja tuon jälkeen sanot sossuille vielä, että kuten näette, niin kyse on vain miehen valehtelusta ja yrityksestä mustamaalata sinua. Asia kääntyy silloin miestä vastaan, koska sossut näkee totuuden sinun terveystiedoista ja näkee, että mies valehtetee.

Vierailija
6/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna suostumus terveystietoihin nii selviää asia.

Vierailija
7/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä voi päästää sosiaalitoimen penkomaan terveystietojasi niin näkevät että siellä ei sellaista ole. Tosin en suosittele sit ja siitä seuraa kahta kauheampi painostus, tiedän kun omalle kohdalle tämä on osunut. he joutuvat sitten keksimään kauhukuvia omasta päästään ja odottavat paniikissa koska "tauti" menee päälle.

Vierailija
8/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tosiaan siellä ole mitään mt-puolen merkintöjä. Minusta vaan tuntuu että heitä ei kiinnosta tarkistaa. Toinen sosiaalityöntekijöistä kysyi minulta vaan että onko sinulla kontakteja psykiatrian puolelle ja vastasin että ei ole muuta kun että kävin eron jälkeen terveyskeskuksessa psykiatrisen sairaanhoitajan luona juttelemassa. Hänelle he varasivatkin minulle ajan ja psyk.sh teetätti nipun testejä, mm masennus, epävakaa jne ja ne olivat kaikki negatiivisia. Ap

Vierailija
9/9 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tosiaan siellä ole mitään mt-puolen merkintöjä. Minusta vaan tuntuu että heitä ei kiinnosta tarkistaa. Toinen sosiaalityöntekijöistä kysyi minulta vaan että onko sinulla kontakteja psykiatrian puolelle ja vastasin että ei ole muuta kun että kävin eron jälkeen terveyskeskuksessa psykiatrisen sairaanhoitajan luona juttelemassa. Hänelle he varasivatkin minulle ajan ja psyk.sh teetätti nipun testejä, mm masennus, epävakaa jne ja ne olivat kaikki negatiivisia. Ap

Millä paikkakunnalla sairaanhoitaja tekee persoonallisuushäiriötestejä ja toteaa, ettei sinulla ole sellaista? Eikö diagnoosiasiat ole psykiatrin eli lääkärin tehtävä?

Kakkoselle, persoonallisuushäiriöistä voi parantua, eivät ole pysyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän