Persuja kannattavat maahan muuttajataustaiset antavat Husu Husseinille kyytiä
Kommentit (11)
Ovatpas persut kovasti harmissaan Hususta. Ihan kuin olisi merkittävämpikin henkilö kyseessä.
Kapoainesta tulevilla keskitysleireillä.
Ollaanpas siinä niin herttaisen totisena ja kerrotaan kädet heiluen "sulle vähän terveisiä." Voi hellanlettas!
Tietenkin ovat cyrpiintyneitä kun tämän yhden kellokkaan veuhtominen lennättää sontaa myös muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ovatpas persut kovasti harmissaan Hususta. Ihan kuin olisi merkittävämpikin henkilö kyseessä.
Mitä mieltä itse olet ko. persoonasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut, ei ole muodostunut mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on täysin "sieltä", ja siksi ihmetyttääkin miksi te jauhatte siitä. Eikö teidän kannattaisi keskittyä asioihin joilla on ns. yleistä merkitystä ja tätä kautta houkutella uusia äänestäjiä. Tästä Hupusta jauhamalla ette uusia äänestäjiä saa, sillä valtaosa ajattelee jo hänestä samalla tavalla kuin minä.
"eri"
Vierailija kirjoitti:
harmissaan? Tämähän oli hyvä juttu meille.
Husu eli pahoinpitelijä, varas, Kelaa qsettava rotta ja valehtelija. Hieno mies!
Onko noille varattu luottovangin paikka tulevilla leireillä?