Kehen Backstreet Boys -yhtyeen jäseneen olit ihastunut?
Kommentit (22)
Mä en ollut keneenkään niistä, mutta mun mies oli A-J:hin. On siis biseksuaali. Aika varhain sen tajusi, kiitos A-J:n.
Vierailija kirjoitti:
Kevin. Aina ja ikuisesti :D
Mulla kanssa. Oon aina viehättynyt vanhemmista miehistä, ja kun BSB oli pinnalla, tottakai huomasin Kevinin. On se vieläkin mielenkiintoisen näköinen. Vähän liian sliipattu mun makuun nykyään.
Oikeasti komeimmat tuosta oli Brian ja Kevin. Brian kunnon liiterileuka ja Kevin tumma ja pitkä.
En kehenkään.
Tämä on muuten aika jännää.
Poikabändi ja tytöt oli niin ihastuneita että.
En muista mitään vastaavanlaisia juttuja meidän poikien keskuudessa olleen vaikka oli kaiken maailman Spice Girlsejä ja Gimmeleitä.
Nick aikoinaan, mutta nykyään AJ ja Howie, he ovat fanejen kanssa mielestäni kaikista mukavimpia. Heillä on yleensä aikaa jutustaa ja huomioivat kiireessäkin stalkkaavat perheenäidit.
Nick. Nykyään kelpaisi Kevin, joka 10-vuotiaan silmissä tuntui silloin ihan ikälopulta.
Aikoinaan Nick, mutta eikö se hakannut erään julkkisnaisen jonka kanssa seurusteli? Vai oliko jonku muun poikabändin jäsen. Nykyään tykkään Brianista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Nick aikoinaan, mutta nykyään AJ ja Howie, he ovat fanejen kanssa mielestäni kaikista mukavimpia. Heillä on yleensä aikaa jutustaa ja huomioivat kiireessäkin stalkkaavat perheenäidit.
AJ:sta just uutisoitiin, että kävi pettämisreissulla kun vaimo oli synnyttämässä. Ei ehkä niin mukava. :D
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan Nick, mutta eikö se hakannut erään julkkisnaisen jonka kanssa seurusteli? Vai oliko jonku muun poikabändin jäsen. Nykyään tykkään Brianista eniten.
Se poikaparka tuntui kyllä olevan sekaisin 2000-luvun alkupuoliskolla. Varmaan onkin hakannut jonkun tyttöystävän.
Vierailija kirjoitti:
En kehenkään.
En muista mitään vastaavanlaisia juttuja meidän poikien keskuudessa olleen vaikka oli kaiken maailman Spice Girlsejä ja Gimmeleitä.
No en tiedä, meillä oli Pamela Anderson. Kaikkihan sitä silloin halusi.
Onko muilla ollut vaikeuksia noiden nimien kanssa? Mun piti nyt ihan mennä katsomaan, mikä nimi kuuluu yhteen minkäkin naaman kanssa. Luulin, että Kevin on Howie. Ja Brian Nick.
En mä spaissareista koskaan mennyt sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehenkään.
No en tiedä, meillä oli Pamela Anderson. Kaikkihan sitä silloin halusi.
Juu nyt olikin kyse musiikkiyhtyeistä.
Brian, nykyisin en kyllä välittäisi yhdestäkään. Mutta Brianin julkisuuskuva oli sympaattinen, ja ääni uran huippuvuosina huikea. Eikä toki ulkonäkökään hassumpi.
Kevin. Aina ja ikuisesti :D