Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko sinulla on joulun ostoslista valmiina?

Vierailija
15.11.2019 |

.

Joko sinulla on joulun ostoslista valmiina?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein viime jouluna listan ja se on pohjana perinteiseen joulutarjoiluun. Ehkä lisään siihen jotain pientä. ap.

Vierailija
2/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tässä ruokien ostoslistaa, kun en itse lahjoja osta, mutta voit vastata yleensä. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ostelen marras-joulukuussa kuivatavaraa ja pakastetta jos sattuu olemaan tarjouksessa, loppuihin teen listan sitten kun se on ajankohtaista. Gluteeniton torttutaikina täytyy ostaa heti ensi viikolla, ettei tarvitse taas kiertää montaa kauppaa kuten viime vuonna, kun kaikista oli loppu. Tänä vuonna suurin osa jouluruuista tulee hankittua varmaan joulua edeltävänä perjantaina ja viimeiset tuoretuotteet aatonaattona.

Vierailija
4/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jouluna ihan samaa ruokaa kuin muulloinkin.

Vierailija
5/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti syödään jouluna pitsaa. Tilataan kotiinkuljetuksella. Ei ole joulustressiä ollut enää moneen vuoteen. Ihana päätös oli lopettaa joulun vietto.

Vierailija
6/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjasuunnitelmat on valmiina, hiukan ne tosin vielä voi elää. Tarvikkeet ja raaka-aineet ruokiin ostan aaton lähestyessä vuosien rutiinilla, meillä syödään omatekoista jouluruokaa ja se on aina maittanut kaikille erittäin hyvin. Joulu on vain kerran vuodessa, siksi perinteet on meille tärkeitä.

Vierailija
7/13 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nyt on listat valmiina?

Vierailija
9/13 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein listan ja huomennna hankimme kaloja ja vihersalaattia lukuun ottamatta kaiken. Maanantaina olen itse töissä, mutta miehellä on vapaata, joten hän saa käydä aamulla hakemassa puuttuvat tarvikkeet.

Vierailija
10/13 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululle me ei hankita muuta kuin perunoita ja punajuurisalaattia. Syödään anopilla. Välipäivät ahmitaan mitä pakkasesta löytyy.

Saatan laittaa jonkun kiusauksen tai sitten en.

Vierailija
11/13 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja tilauksenkin olen jo tehnyt. Cittarin kotiinkuljetus tuo maanantaina ostokseni.

Vierailija
12/13 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lihat on tilattu etnisesta kaupasta ja sielta saa muutkin raaka-aineet samalla, mita ei jo kotona ole valmiina. 

Viinit ja oluet sitten vaan ja valmista tuli.

Vierailija
13/13 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa miehella se lista on valmiina, eika minulla. Han huolehtii ruuanlaitosta joulupaivana, kun meille tulee vieraita. Aattona mennaan mun mutsin luo.