Miten pukeudut tämän vuoden pikkujouluun?
Itsellä nyt viikonloppuna pikkujouluun meno. Musta hörhelö toppi. Musta bolero ja musta hame. Sukkahousussa mustalla puhjalla kuviota, korkosaappaat. Isot korvikset. Ohut kaulakoru ja rannerengas.
Kommentit (12)
Mustat, tiukat, kiiltävät housut, punainen löysä sifonkipusero ja korkkarit.
Pikkujoulut on yhdistetty asiakastilaisuus, joten tummansininen housupuku jakulla, vaal. sininen kauluspaita ja matalat avokkaat/ballerinat, en tiedä miksi noita sanotaan. En kyllä ajatellut jäädä paikalle koko loppuillaksi.
Marimekon tunika ja mustat leggingsit. Tonttulakki.
Viininpunainen iltamekko ja korkkarit, ihana kun on pikkujouluja nii voi rentoutua välillä :)
Tällä kertaa kyllä pistän stay-up pikkarit.
Tyylikkäästi, kuten aina ja en tasan pukeudu mustaan.
Lyhyt mekko, pitkät hihat. Sukkahousut ja matalat saapikkaat.
Aika sama siis, miten pukeudun muutenkin. Laitan vaan tummemman silmämeikin ja roikkuvammat korvikset.
Luumunvärinen kotelomekko, samaa sävyä bolero ja korkkarit, renkaat korvikset ja ohut kaulakoru, pieni iltalaukku. Investoin itseeni, käyn meikattavana tutulla kosmetologilla. Hiukset laitan itse. Hauskaaa pikkujoulua! :D
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa kyllä pistän stay-up pikkarit.
Että mitkä?
En ole edes miettinyt vielä. Mulla roikkuu kaapissa joku 20 mekkoa, että joku niistä. Joo, tykkään mekoista ja korkokengistä.
Valkoinen, polvipituinen "villamekko" (jonka sain miesystavalta viime jouluna lahjaksi), punaiset avokkaat ja punainen kasilaukku. Huuliin samansavyista punaa.
Korviin helmikorvikset ja samaa sarjaa pitka kaulakoru.
Miksi jengi pukeutuu MUSTIIN? Ne on hei pikkujoulut, ei hautajaiset...
Mulla myös musta toppi, minihame ja ylipolvensaappaat.