Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja, missä työskentelet, tykkäätkö ja onko palkkasi hyvä?

Vierailija
14.11.2019 |

Jos viitsit, kerro muutama hyvä ja huono puoli työstäsi, kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, Esperi Care Oy, vakituinen ja säännöllinen yötyö 5v kokemuslisällä, 42 050€/v.

Plussaa on minun mielestäni hyvä palkka työmäärään nähden, koska valvon yksin 26:tta vanhusta ja vain yksi on kävelevä. Alkuvuoden kohun myötä saatiin lupa viereisen talon yöhoitajan kanssa hoitaa nk."kahden hoidettavien" asukkaiden yölliset vaipan-ja asennon vaihdot yhdessä..ennen tästä oli suoriuduttava yksin! Jos vapaaviikolla huvittaa, niin teen lisäksi pyhäpäiviä ja la-su öitä ylitöinä, arkena en suostu enään töihin oli mikä tahansa tilanne..siitä ei saa kunnollista korvausta. Työt menevät säännöllisesti 7..yötä ja 7.vapaata, katsotaan muuttuuko tammikuussa uuden työaikalain myötä. Työterveys on Terveystalolla.

Miinusta Esperi huono maine ja se, että käyttää keikkalaisia ihan liikaa nykyään, aiheuttaa itse vajaan hoitajamitoituksen ja sairaslomakierteet tällä. Ei kouluta aktiivisesti, on itsestäsi kiinni. Maksaa hyvinkin vaihtelevia palkkoja uusille työntekijöille, poisti henkilökohtaisen lisän niiltä, kenellä se ei lukenut työsopimuksessa(vaikka olivat olleet talossa yli 3v). Henkilöstöeduista hyötyvät vain pääkaupunkiseutulaiset(ovat sitäpaitsi useimmiten huonompia, mitä listalla olevien yritysten omat tarjoukset), ei anna kulttuuri- ja virikeseteleitä, ei anna enään käyttää opiskelijoista tulevia rahoja henkilökunnan virkistäytymiseen,kuten edellisen omistajan aikana oli. Nykyisin budjetti on 31-34€/henk.

Itse työ vanhusten parissa on samanlaista kuin muuallakin, yötyössä on parasta se kun sinulla on oikeasti aikaa kohdata ihminen. Ei paina ruuanlaitto tai pyykinpesu samalla tavalla niskaan...vaikka tätäkin yövuorossa myös toteutetaan. Esim.lihojen paistamista uunissa tai salaatin pilkkomista sunnuntaiksi. Puuro keitetään joka aamuksi. Olen ollut vuodesta 2011 saakka samassa paikassa töissä ja paljon on työntekijät vaihtuneet, kun osaa pitää työasiat työasioina, niin sillä on pärjännyt. Muutama on palannut takaisin huonommalla palkalla, kun totesivat että samat ongelmat ne on muuallakin, hyvä työporukka antaa paljon anteeksi

Vierailija
2/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa kaksivuorotyössä. Peruspalkka n. 2100 + vuorolisät. Työ vaihtelevaa, paljon paperihommia asiakaskäyntien lisäksi. Yleensä työajan jo päätyttyä. Hyvä puoli itsenäinen työ, huono puoli itsenäinen työ. Enemmän vastuuta kuin laitoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehostettu palveluasuminen kunnalla. Palkka 2200 ja lisät päälle täydellä listalla. Itse teen tällä hetkellä osittaista ja palkka vaihtelee paljon lisistä riippuen. Välillä tykkään, välillä en. Erilaiset aputyöt ja kirjalliset työt lisääntyneet hirveästi viimeisen kymmenen vuoden aikana ja toisaalta uusien hoitajien ammattitaito rapautunut. Pikakoulutus ei anna tarvittavia taitoja alalle. Vanhukset koko ajan huonokuntoisempia ja haastavampi a hoidettavia, samoin omaiset myös. Olen miettinyt alanvaihtoa monta vuotta, mutta ei ole löytynyt vielä mitään parempaakaan vaihtoehtoa. Tällä alalla plussa on varma työllistyminen. Kortistokaan ei houkuta.

Vierailija
5/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaisten luokassa ohjaajana. Todella huippu työ, palkka surkea n. 2000e/kk täysillä tunneilla..

Vierailija
6/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehostettu palveluasuminen yksityisellä. Kk-palkka n. 1960 ja päälle satunnaiset iltalisät. Vastavalmistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän