Kun puoliso unohtaa syntymäpäivän...
Tämä on tapahtunut jo useampana vuonna peräkkäin. Pahoittelee kyllä aidosti, kun asiasta jossain vaiheessa muistutan. Sinänsä kai pikku juttu, mutta mutta... Muilla samanlaista?
Kommentit (7)
Taidat olla iso lapsi ap. Synttäreillä merkitystä lapsille, aikuisiällä niitä ei tarvitse juhlistusmuistaa jollei päivänsankari itse juhlia järjestä
No, minun puolisoni ei ole muistanut koskaan, enkä sitten tee siitä itsekään numeroa. Kaikilla ei vain pysy päässä samalla tavalla nimi-ja syntymäpäivät, hääpäivä, etc. Jokapäiväiset muut teot ratkaisevat ja mulla on riittävän hyvä mies ja liitto loppujen lopuksi.😊
Eksä ei koskaan muistanut synttäreitä, mutta eipä tuo haitannut, kun en koskaan edes maininnut asiasta. Hänellä oli tapana ostaa yllätyslahjoja silloin tällöin pitkin vuotta, joten lahjoja kyllä sain.
Kyllä mua ainakin ketuttaa, kun mies pääsääntöisesti unohtaa mun synttärit. Muuten ihan ok mies, mutta vaikka lapsetkin muistuttelee, niin olis kun mun synttäreitä ei oliskaan. Eli ei ole muistamisesta kuitenkaan kiinni. Jotain valtapeliä ehkä....
Minun miehen kyllä muistaa synttärini, hääpäivät yms., mutta ei mitenkään huomio niitä. Se on mielestäni vielä loukkaavampaa, kuin unohtaminen. Olen sitten itsekin vähitellen opetellut olemaan huomioimatta hänen syntymäpäiviään ja juhlapäiviämme. Olkoon sitten niin. Joskus on kyllä kirpaissut, kun ystävät ja työkaverit esittelevät mitä timantteja, koruja ja muita lahjoja ovat saaneet miehiltään.
Meillä kyllä juhlitaan vaimon vanhenemista aina pitkän kaavan mukaan. Narsistinen luonteeni saa suurta tyydytystä muiden ikääntymisestä ja rupsahtamisesta.