Raskausoireita, mutta raskaustesti näyttää negaa
Mulla on täs viikon ajan ollut raskausoireita. Nännit kipiät ja tissit turvonneet. Ruoka ei oikein maistu. Menkkamaisia alamaha kipuja on ollut myös viikon ajan. Tänää on kp 29/28 ja raskaustesti näyttää negatiivista. Menkat on myös ollu kellon ja päivän tarkkoja. Menkoista ei oo mitää tietoa et olisivat edes tulossa. Ootanko nyt turhaan positiivista tulosta?
Kommentit (5)
Ap, jos sulla on jo viikon ajan ollut menkkamaisia alavatsakipuja, niin uskoisin, että menka siellä ilmoittelevat tulostaan juurikin.
Toivotaan miehen kans todella paljon lasta. Olemme vasta yrittäneet 2 kk ja olo on aika malttamaton. Voi siis olla mahdollista, että kuvittelen kaiken tämän malttamattomuuden takia. Tuntuu vaan epätoivoiselta siinä vaiheessa, kun tulee negatiivinen tulos.
Ap
Miksi siihen asiaan pitää asennoitua "heti mulle nyt?" Nauttikaa nyt kaksinolosta, se voi loppua hyvinkin lyhyeen. Itse asennoiduin aikanaan odottamaan vuodenkin, ja kun tulin raskaaksi ekasta kierrosta, se oli tavallaan pieni järkytys, varsinkin kun raskaus oli hankala.
Oon miettinyt sitä, että siinä voi kestää kauemmin. Sitten keskustelin asiasta äitini kanssa ohi mennen eikä hän siis tiedä koko projektista. Hän sanoi minulle, että tuli todella helposti raskaaksi. Oli minutkin saanu ensimmäisestä kierrosta. Siitä tuli jotenkin liian toiveikas olo.
Ap
No siis. Raskaustestit alkavat olla luottettavia sitten, kun menkat jäävät pois. Ei ole oikein mitään järkeä tehdä niitä sitä ennen. Kuulostaa kuitenkin siltä, että sinulla on kova hinku tulla raskaaksi ja saatat helposti kuvitella itsellesi raskaus"oireita". Suurin osa raskauksista on tuossa vaiheessa täysin oireettomia, eli nuo tuntemukset ovat todennäköisesti omaa kuvitelmaasi.