Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja vaatteita keski-ikäiselle?

Vierailija
14.11.2019 |

Tahtoisin näyttää vähän tyylikkäämmälle. Kyllästyttää tämä ainainen mustanharmaa toppatakki-talvityyli mitä Suomessa on aina tarjolla.
Olen sitten vain keskituloinen, joten älkää ehdottako mitään huippumerkkejä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulo värikäs ja laadukas kaulahuivi ja pipo itse.

Vierailija
2/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulo värikäs ja laadukas kaulahuivi ja pipo itse.

Nämä mulla itseasiassa on jo työn alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carlingsista ja Zarasta 😉

N44

Vierailija
4/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

Zaran vaatteet kutistuu. Olen normaalisti kokoa M mutta joudun aina ottamaan koon L tai isomman. Minusta Mangon vaatteet on laadukkaampia vaikka niistäkin otan L koon. Monkikin on kiva, sieltä löytyy joskus jotakin.

Mutta toivoisin astetta laadukkaampia.

Vierailija
5/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako mitään halpatuotettua ja heikkolaatuista! Olkaa mieluummin ilman tai tehkää itse. Tai säästäkää rahaa niin kauan, että on varaa teettää ompelijalla parhaiten sopivat vaatteet. Jos matkustatte kauksi Aasiaan ja tuhoatte lentäen ilmakehää, niin teettäkää siellä sitten myös parempia silkkivaatteita mittatilauksena itsellenne.

Vierailija
6/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ostako mitään halpatuotettua ja heikkolaatuista! Olkaa mieluummin ilman tai tehkää itse. Tai säästäkää rahaa niin kauan, että on varaa teettää ompelijalla parhaiten sopivat vaatteet. Jos matkustatte kauksi Aasiaan ja tuhoatte lentäen ilmakehää, niin teettäkää siellä sitten myös parempia silkkivaatteita mittatilauksena itsellenne.

Mä en halua mitään silkkivaatteita, kiitos vaan. Ainakaan jos ne ei kestä konepesua. Mun ehdoton vaatimukseni on, että pitää voida pestä koneessa. Siitä en tingi.

Vierailija
7/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta

Vierailija
8/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandi-merkkejä.

N48

Vierailija
9/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

Arvasin että tätä alapeukutetaan, ei tullut yllärinä. Keski-ikäisen pitäisi näyttää tylsältä tantalta, joilla kaikilla sama uniformu.😁

Vierailija
10/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara on kiva, Mosh Mosh ja Sand merkkeinä, avaat silmät, kun käyt kaupassa.

Vierailija
11/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin lähinnä YourFacea ja Halosta. 

Vierailija
12/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Zaran vaatteet kutistuu. Olen normaalisti kokoa M mutta joudun aina ottamaan koon L tai isomman. Minusta Mangon vaatteet on laadukkaampia vaikka niistäkin otan L koon. Monkikin on kiva, sieltä löytyy joskus jotakin.

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia Zaran vaatteiden kanssa, yhtä hyvin kestäneet kuten Monkin vaatteet.

Vierailija
13/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut Uniqlon valikoimaa? Ihan kivoja perusvaatteita ja hyvälaatuisia. Alennuksesta saa esim villapaitoja alle 30€. Kävin heidän sivuillaan juuri ja näyttää olevan Marimekon mallisto tulossa myyntiin 28.11. Heillä on myös ihanan mukavia alusvaatteita.

Vierailija
14/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Arvasin että tätä alapeukutetaan, ei tullut yllärinä. Keski-ikäisen pitäisi näyttää tylsältä tantalta, joilla kaikilla sama uniformu.😁

Minusta Zara ja Carlings nimenomaan kuulostaa keski-ikäisen tantan univormulta.

N42.

Vierailija
15/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonkun vaatekaupan tai vaateosaston tyylineuvojalle. Eivät yleensä maksa mitään esim. kanta-asiakkaille ja se on hauskaa hommaa, kun toinen trajoaa jotakin ihan muuta kuin itse valitsisi. Varaamalla ajan on vaaterekki valmiina tyylineuvojan valitsemaa takkia ja muuta mekkoa ja uusia ideoita syntyy sovittamalla niitä. Aina ei tarvitse omista mieltymyksistään luopua, mutta usein neuvojat kaivavat asiakkaasta hyvät puolet ja miten näyttää tyylikkäältä. 

Inhoan niin paljon shoppaamista, että käytän aina pieniä liikkeitä tai varaan isommasta tyylineuvojan. 

Vierailija
16/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia Zaran vaatteiden kanssa, yhtä hyvin kestäneet kuten Monkin vaatteet.

Zaran vaatteet on siroille espanjalaisille suunniteltu. Olen ihan hoikka mutta harteikas ja Zaran paitapuserot on liian ahtaita.

Vierailija
17/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Minusta Zara ja Carlings nimenomaan kuulostaa keski-ikäisen tantan univormulta.

N42.

Enpä usko kun katselee ikäisiään 😁😂

Vierailija
18/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppiin tuli Muji, en ole vielä käynyt, mutta niiden vaatteet on hyvälaatuisia.

Vierailija
19/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkivaatteet kestävät konepesua, kun pesee ne oikein. Vain vähän silkille sopivaa pesuainetta. Pesupusseja. Silkkivaatteet kestävät käytössä paremmin kuin puuvilla. Niitä haurastuttaa aurinko, mutta Suomessa sekään ei paista kovin voimakkaasti. Puhdistuvat helposti, eivät ime hienhajua.

Parhaita materiaaleja ovatkin silkki, villa, pellava ja nahka. Puuvilla myös, jos käyttää harkiten, mutta suomalaiset käyttävät heikompi laatuista puuvillaa liikaa. Puuvillan kasvatus saastuttaa ja kuluttaa paljon vettä. Silti esim perkaalipuuvillaiset tiiviit paitakankaat ovat kestäviä ja hyviä.

Muistakaa,  kuinka paljon oikeasti tarvitsette vaateita ja tehkää hankintoja sen mukaan! Täytyy olla varaa ostaa vähemmän, mutta  laadukkaampaa! Vanhan sanonnan mukaan vain rumat koreilevat vaatteilla. Jos tarvitset piristykseksi uusia vaatteita, vaikka kaapissasi olisi lukemattomia asukokonaisuuksia, niin mieti toisen kerran, että miten alkaisit huolehtimaan itsestäsi ja vaatteistasi paremmin!

Vierailija
20/30 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Bakerilla on paljon naisellisia, semivirallisia vaatteita. Käyvät kaiken ikäisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän