Mistä ostan vaatteeni jos haluan näyttää yhtä
nuorekkaalle ja tyylikkäälle kuin venäläiset naiset?
Tarkoitan sellaiselle naiselliselle ja huolitellulle. Tarkoitan sellaisia venäläisiä naisia.
Tavallisissa kaupoissa on vain järkkyjä mummotunikoita ja sitten teinivaatteita. Ostanko niitä teinivaatteita?
Jotakin tyylinmuutosta tahtoisin vaikka nyt talvi onkin tulossa ja muutenkin ankeaa.
Kommentit (7)
Onko vartalonmallisikin samanlainen kuin venäläisillä pimukoilla? Jos ei niin turha edes yrittää. Etsi vartalollesi sopiva tyyli.
Mä olen nähnyt semmosia tosi tyylikkäitä nuorehkoja naisia. Ei oo olleet mitään maatuskoja eikä huoriakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko vartalonmallisikin samanlainen kuin venäläisillä pimukoilla? Jos ei niin turha edes yrittää. Etsi vartalollesi sopiva tyyli.
Hoikka on. Tiimalasi.
Näin metrossa ihan sairaan tyylikkän ranskalaisen naisen. Oli varmaan jo lähemmäs viisikymmentä, mutta hänellä oli tummat pitkät laitetut hiukset ja sopivasti meikkiä. Viininpunaiset kynnet. Tiukahkot mustat nahkahousut, krokotiilinnahkaiset kengät ja musta kapea toppatakki. En tiedä miten itse onnistuisin näyttämään samalta. Olen väritykseltäni erilainen, joten en vaan oikein voi saavuttaa samaa. Ja laihduttaakin pitäisi, koska vaikka olen normaalipainoinen (bmi alle 21), niin olin silti sitä naista läskimpi.
Venäläiset naiset näyttävät joko hutsuilta tai maatuskoilta. Valitse siitä.