Uskaltaako syylänpoisto aineella poistaa luomia kaulalta
Kommentit (16)
Noinkohan se toimii? Lääkärissä saat nopeasti siistittyä häiritsevät luomet.
Ei. Kaulan iho on ohutta ja lähellä aivoja!
Lapsi vai v ajakki.
Ei mitään tehoa luomiin!
No ei missään nimessä. Syylänpoistoaine on syylien poistoon, ja siinä se. Luomet poistetaan aina lääkärissä.
Varsiluomet poistetaan arvettomasti ja kivuttomasti diatermialla. Kosmetologit tekevät (ei kaikki - kysy).
Lääkäri poistaa luomet veitsellä tai kauhalla, jolloin jää isompi arpi kuin oli luomi. Ei niillä ole aikaa tökkiä sähköllä luomia.
Kaulalla olevat luomet ovat todennäköisesti fibroomia eli varsiluomia. Googlaa, ja jos tunnistat luomesi varmasti fibroomaksi, voit poistaa sen sitomalla ompelulangan tiukasti luomen tyvelle. Luomi muuttuu mustaksi, kuivuu ja irtoaa noin kolmen vuorokauden kuluessa (jos ei irtoa, lanka ei ollut tarpeeksi tiukalla). Muita luomia ei saa yrittää poistaa itse.
Syylänpoistoaineella syövytät itsellesi komeat arvet, pahemmat kuin mikään luomi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi vai v ajakki.
Ei mitään tehoa luomiin!
Voi se kipeitä reikiä kaulaansa saada. Mutta joo. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Kyllä lähtee, mutta tosiaan kivuliasta ja arpi on aika jännä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi vai v ajakki.
Ei mitään tehoa luomiin!
Olen poistanut menestyksekkäästi iholtani luomia Wartnerin känsäkynällä. Polttaa toki ihan helvetisti ja vaatii kärsivällisyyttä olla repimättä muodostuvia rupia, mutta luomet ovat poissa ja toki arpi tilalla, mutta otan mielummin ihonmyötäisen arven kuin koholla olevan luomen.
Samoin olen poistanut pieniä rasvapatteja kasvoista ja vartalolta. Nyt olen juuri penslannut päänahassa olevaa pienehköä rasvapattia. Katsotaan liukenevatko aivot.............
Voin suositella kokeilemaan omalla vastuulla. Lääkärit eivät kuitenkaan suostuisi poistamaan minua häiritseviä patteja ja lisäksi se tulisi tuhottoman kalliiksi. Köyhän on pakko yrittää pärjätä omin neuvoin. Vielä olen hengissä..........
Poistatin kaulasta, vyötäröltä, selästä ja nivusista yli 50 varsiluomea kosmetologilla. Aikaa meni tunti ja pätäkkää noin 50 €.
Suosittelen; yhdestäkään ei jäänyt arpea. Vain suurimpaan, noin herneen kokoiseen, tarvittiin pariksi päiväksi laastari. Sekin parani nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Poistatin kaulasta, vyötäröltä, selästä ja nivusista yli 50 varsiluomea kosmetologilla. Aikaa meni tunti ja pätäkkää noin 50 €.
Suosittelen; yhdestäkään ei jäänyt arpea. Vain suurimpaan, noin herneen kokoiseen, tarvittiin pariksi päiväksi laastari. Sekin parani nätisti.
Kuinka homma tehtiin?
Ei helvetti mikä aloitus. Pyöräytä saman tien se itse puukonkärjellä pois ja ompele tavallisella langalla pari tikkiä päälle. 😆😆 Hyvä siitä tulee.
Tohtori Paise telkkarissa yhdessä jaksossa jäädytti rasvaluomia. Eikös jotkut syylänpoistot ole just sellaisia "jäädyttäviä"? Varsiluomet voi tosiaan hirt-tää lankalla kaulalta...vanha kikka.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin suomea?
Luomet pitäsi poistattaa lääkärissä. Muuten niistä ei voi ottaa näytettä.