Maksaisitko piposta 120€?
Kommentit (11)
Tuskin, mutta ehkä jos olisi aivan törkeen törkeesti rahaa ja suunnittelisin käyttäväni sitä pipoa sitten hautaan saakka. On mulla varmaan mennyt jo yli 120 e pipoihin joka tapauksessa. Onhan noita jotain super-alpakka-kasmir-silkkipipoja, jotka maksaa. Sellaisesta ehkä.
Olen karvalakkimiehiä, pipot ovat törkeän näköisiä ja kutittavia urheiluhattuja.
Olin pipolaarisen räppärin stadionkeikalla ja maksoin aitiopaikasta tuplasti tuon, eli helposti!
Joo, on minulla kaksi Parajumpersin pipoa, maksaneet n. 130 €/kpl, ja viime vuonna ostin pipon, joka muistaakseni maksoi 60 €.
Yllättäen mä maksoin tuon summan piposta. Olen himoinnut ko.pipoa 3 vuotta ja etsinyt sitä kesät talvet aleista ja käytettynä mutta ei. Lopullisen sinetin laitoin pipon ostolle kun rupesin laskemaan että kuinka paljon on mennyt rahaa halpispipoihin jotka eivät sitten olekkaan olleet hyviä tai ovat kutittaneet tms. Ja tätä pipoa harvoin kun tulee käytettynä myyntiin niin hinta on 80-100€ että kai sen myytyä saa. Ap
Vierailija kirjoitti:
En siitä, eikä minua siitetä.
Isäsi on sinut joskus siittänyt vai uskotko parthenogenesikseen?
En , mutta tiedän, että lapseni maksaisi (20 v)
Vierailija kirjoitti:
Joo, on minulla kaksi Parajumpersin pipoa, maksaneet n. 130 €/kpl, ja viime vuonna ostin pipon, joka muistaakseni maksoi 60 €.
Huutikset hörhölle, ja äö 20 varmaan, tyhmää porukkaa xD
En siitä, eikä minua siitetä.