Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaiset perusvaimot pettää

lapsia on
13.11.2019 |

lähtökohta parisuhde tyydyttävä..(vaikkei kumppani olekaan kuin ennen)ok ylä ja alamäkineen. erota ei haluta koska seuraukset kaikin puolin huonot. miksi otetaan kuitenkin selvä? riski, vaikkei välttämättä paljastu koskaan?eli jos osaa hyvää kaksoiselämää eli on vaihtanut moodia ajoissa ei puoliso saa tietää. mutta siis jännitystä ja vaihtelevuutta elämään eli keskivertoa pitempää keskijalkaa, erilaista ihmistä vaikka kerran kokeilua, näitäkö naiset kaipaa arkeen.? ihmisen käytöksestä ja puheista voi pioluso tehdä jonkunlaisia johtopäätöksiä...ongelma on se että toinen on salaavampi. mitäänhän et voi puolisolle kertoa omista ajatuksista sillä muutoin olet sairas, mustis, säälittävä epäluuloinen ym ym.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika solmussa asian kanssa koska tekstisi oli todella sekavaa. En tiedä miksi jotkut pettää mutta itse en pettäisi. Jos jotain erilaista kaipaan pyydän sitä reilusti mieheltäni ja sanon että nyt tarvitsen tätä. Tähän päivään asti ainakin se on toiminut.

Vierailija
2/3 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kahdesti naimisissa. Ja yhteensä näissä suhteissa meni 30 vuotta ennen kuin petin.

En olisi ikinä uskonut itsestäni. Mutta useamma vuoden seksittömyys liitossani johti tähän. En myöskään usko, että on olemassa yhtä tyyppiä, joka pettää.

Enkä lähde avaamaan asioita miksen eroa. Ainase ei llevaihtoehto ja nytasiat eivät ole kiinni taloudellisista syistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä pettäneet vaimot olleet sellaisia, jotka olivat tavanneet miehensä jo nuorena lukioaikana tai sitten olivat jopa lapsuuden kavereita. Jonkinlainen kyllästyminen kaikilla varmaan taustalla, vaikea sanoa. Kaikki muuttivat myös lennosta uuden miehen luo, joka ollut parissa tapauksessa työkaveri. Kovaa leikkiä ollut lapsille.