Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luullut olevani mielenvikanen, mutta tämä palsta on osoittautunut toisin

Vierailija
12.11.2019 |

Olenkin vielä todella tervejärkinen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ON ollut psykoosi ja olen silti tosi tervejärkinen t toinen ihminen

Vierailija
2/6 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten palstassa ei ole vikaa vaan olet ap enemmän sekaisin kuin ymmärrätkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tämä palsta on täynnä seinähulluja katkeria ukkoja ja akkoja. Parasta viihdettä. Palstalaiset, jatkakaa samaan malliin!

Vierailija
4/6 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on kiva sekoilla, niin jaksaa muuten elämässä näytellä täysjärkistä. Win-win kaikille.

Vierailija
5/6 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, tämä palsta on täynnä seinähulluja katkeria ukkoja ja akkoja. Parasta viihdettä. Palstalaiset, jatkakaa samaan malliin!

Se tai tämä on kai tämän palstan koukuttavuuden merkttiävimpiä syitä. Jos olet hullu tai ainakin vähän pöljä ja yksinkertainen, niin täältä voit löytää ja kohdata kaltaistasi seuraa, eikä edes tarvitse poisua kotisohvalta jääkaappia kauemmaksi. Ja voi sitä riemua kun pääsee jollekulle oikein kunnolla viisastelemaan esimerkiksi pakkoruotsista, maahan muutosta naisen painosta ja miehen pituudesta. Johan sitä kokee isensä vähintään akateemikoksi.

Ja voih! Kuinka äidinkielen opettaja olisi taas ylpeä kun huomauttaisin taas jotain, kuinka hän on tehny yhdyssanoissa virheen tai jopa voi tätä riemua samassa postauksessa toisenkin kielioppivirheen ja minä saan nyt häntä tästä näpäyttää.

Edelleen täytyy säännöllsiesi kirjoittaa myös kuinka mies on ainakin yhä kamala kuin nainen vai oliko se toisin päin ja kun minä olen sukupuoletani X niin ei voi olla kuin muita sukupuolia kuin minun ja se toinen mikä minä en ole sukupuoleltani. 

Vierailija
6/6 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt löydä minun tonttuovia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän