Tykkääkö joku mies oikeasti naisesta tosi paljon kaverina?
Yks mies hakeutuu toistuvasti mun seuraan, vaikka on onnellisesti parisuhteessa. Haluaa jostain syystä olla hetken aikaa kahdestaan. Ei ole sattumaa, vaan ihan suunniteltua ja hyvinhän me yhdessä viihdytään. Huumori ja jutut kohtaavat.
Joskus kännipäissämme ollaan tanssittu ja vähän halattu, mutta ihan puhtaasti kavereita ollaan. Varmasti oli aika jolloin olin häneen ihastunut, mutta se meni jo.
Hän ei tosiaan ole pieniä flirttailuja ja kännitansseja lukuunottamatta mitään aloitetta tehnyt, mutta hän on kuitenkin se osapuoli joka hakeutuu minun luokseni ja pohdin että voiko mies vain viihtyä kanssani koska meillä on kivaa yhdessä.
Mutta rehellisesti sanottuna en kyllä ole mitään one of the guys -tyyppiä. Hänellä on tosi upea naisystävä eli en ole mikään saavutettavakaan hänelle.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi olla, jos on yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja samanlainen huumorintaju. Puhumattakaan, että on jotain rajoitteita seksiä tai seurustelua ajatellen.
Niin, ehkä se todella on juuri näin.
Ihme känni-Einareita te löydätte aina? Miksi minun eteen ei ole tullut sellaisia? Tai jos on tullut, niin en kyllä heitä ole sen enempää ajatellut, sillä en voi sietää jotakin alkoholin rohkaisemia äijiä. Joko he puhuvat selvinpäin kanssani tai sitten eivät puhu, kännissä on ihan turhaa tulla sopertelemaan yhtään mitään.
Kyllä minulla on paljon naispuoleisia (työ)kavereita, joista pidän kavereina. Pieni riski tietenkin ihastumisille on aina, mutta tähän mennessä olen suurin piirtein selvinnyt... Ap:n aloitus sopi kyllä minuun 95% tarkkuudella. :)
Tietysti voi, muita että se on FRIENDS with benefits
Jokin Toinen Nimimerkki kirjoitti:
Kyllä minulla on paljon naispuoleisia (työ)kavereita, joista pidän kavereina. Pieni riski tietenkin ihastumisille on aina, mutta tähän mennessä olen suurin piirtein selvinnyt... Ap:n aloitus sopi kyllä minuun 95% tarkkuudella. :)
Hakeudut siis näiden kaverinaisten seuraan? Ovatko he sinulle samalla viivalla kuin miehet?
Millainen suhde sinulla on mahdollisesti äitiisi tai siskoosi? Oletko väleissä entisten tyttöystäviesi kanssa?
Tietysti voi olla, jos on yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja samanlainen huumorintaju. Puhumattakaan, että on jotain rajoitteita seksiä tai seurustelua ajatellen.