Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette isästä?

Vierailija
12.11.2019 |

Joka on töissä 8 tuntia, matkoihin menee 2 tuntia. Töiden jälkeen käy kaverin kanssa kahvilla tai syömässä sen jälkeen tulee kotiin ja istuu loppuillan koneella. Hänellä myös lapsi 8kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ääliönä. 

Pahoitteluni. 

Vierailija
2/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilmeisesti tunne käsitettä vastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä itse olet tehnyt asialle? Ootko edes ottanut puheeksi? Neuvolassa pitäisi aina ensimmäisenä olla sitä apua hakemassa, eikä somessa, tältä ei varmasti tuu kotiin kukaan neuvomaan isää kuinka se vauva kylvetään!!!!

Vierailija
4/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä itse olet tehnyt asialle? Ootko edes ottanut puheeksi? Neuvolassa pitäisi aina ensimmäisenä olla sitä apua hakemassa, eikä somessa, tältä ei varmasti tuu kotiin kukaan neuvomaan isää kuinka se vauva kylvetään!!!!

En ole ap, mutta eikö aikuisen ihmisen pitäisi itsekin tajuta mitä on vastuu. Jos tuo käytös on toistuvaa, lienee aika p.ska isä ja muutenkin vastuuton tyyppi.

Vierailija
5/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät, jos vaikka asia on vetämässä jo neuvolassa, miehen vanhemmatkin tietävät kuinka poikansa toimii ja luottoystävienkin kanssa on juteltu vakavia. Ja nyt vielä varmuudeksi täältäkin äideiltä mielipiteitä haetaan? Jospa keräilee koko potin, minkä läväyttää miehen silmille. Siinä ei puolustelut paljon auta.

Kukaan ei ole kysellyt hoito- tai kylvetysneuvoja jne. vaan kyseessä on miehen vauvan kanssa vietetty aika, siis viettämätön. Ehkäpä vertaistukea myös haetaan, tai neuvoja, vinkkejä tms.

Opettele kohteliaisuutta ja mieti mitä huutelet täällä, varsinkin kun vedät noin törkeesti asian vierestä.  ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme