Helvetin some!
Elikkäs olen 32 ja mieheni 30. Olemme olleet yhdessä kolme ja puoli vuotta ja meillä on suht tasapainoinen suhde. Väillä mustasukkaisuutta puolin ja toisin mutta hyvissä rajoissa. Olen mielestäni nätti ja aika itsevarma nainen eikä minulla mielestäni ole mitään itsetunto ongelmia. Nyt sitten asiaan. Ennen minua miehelläni oli jonkin aikaa pano suhde sanotaan nyt vaikka Nooran kanssa. Mitään muuta ei miehen mukaan ollut kuin seksiä sillon tällöin. Suhteemme aikana mies ei ole minkäänlaista yhteyttä pitänyt naiseen(ainakin omien sanojensa mukaan). Olemme muutaman kerran viihteellä törmännyt kyseiseen naiseen mutta hän ei edes esitellyt itseään minulle vain jutteli miehelleni. Minua alkoi jokseenkin ärsyttää tämä ja se että se nainen tykkäilee kaikista mieheni kuvista yms. Juttelin mieheni kanssa ja kerroin että asia minua häiritsee joten hän poisti somessa naisen kavereistaa. Eihän hän ollut pitänyt naiseen edes mitään yhteyttä 3,5vuoteen ja se oli "vaan pano". Ja koska huomas että se mua painaa niin miksipä ei. No nyt tästä kaveripoistosta on kulunut vuosi ja huomasin että he ovat taas kavereita. Ihmetyttää suuresti. Mitä pitäisi ajatella?
Kommentit (5)
Vaikuttaa kyllä siltä ettei ollu pelkkää seksiä eikä suhde ole ohi. Itse en voinut olla viestittelemättä, kun olin ihastunut toiseen, vaikka pyhästi monta kertaa lupasin puolisolle. Seksiä en hänen kanssaan edes harrastanut, ei edes pussailtu vaan koko homma oli henkisellä puolella. Sitten päätin viimein oikeasti lopettaa ja ihastus hiipui vähitellen. Somessa ollaan kavereita mutta privaviestejä ei enää.
M41
Miehen omien sanojen mukaan ei ole ollut naiseen yhteydessä sen jälkeen kun me tavattiin eli yli kolmeen ja puoleen vuoteen. Ja tosiaan kertaalleen sen kavereistaan poistanut niin miksi nyt pyysi sen takaisin kaveriksi vaikka tiesin että nään sen ja tiesi miten se minua loukkaa?
Teillä on siis mustasukkaisuutta vain hyvissä rajoissa, mutta sinua loukkaa suuresti, kun miehesi on kaveerannut ex-panon uudellen facessa? Kysy mieheltäsi, miksi on näin tehnyt. Lisäksi voit esim. harjoitella käsittelemään mustasukkaisuutta tämän https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito… tai tämän https://www.morethantwo.com/practicaljealousy.pdf resurssin avulla.
Jätä se sika!