Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ylennyksen mutta tuntuu, että haluaisin palata vanhaan

Vierailija
12.11.2019 |

Ihan uusia työtehtäviä, joissa paljon vastuuta, enkä hallitse tätä kaikkea. Minun pitäisi olla nyt se, joka tekee päätöksiä ja on ihmisten tukena, mutta ennemminkin tarvitsisin itse apua. Alan olla aika stressaantunut, ja olen alkanut katua, että otin tämän tehtävän vastaan, oli niin paljon rennompaa olla rivityöntekijä. Onko kellään mitään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.

Siirtymävaihe on vaikea. Tottumisessa menee muutama kuukausi. Mutta kyllä se siitä.

Vierailija
2/4 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä totut siihen. Delegoi kaikki minkä voit, ja ylennä ihmisiä alapuoleltasi auttamaan, jos mahdollista. Win-win. Kyllä sä pystyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olet tehnyt uutta työtä? Ei kannata heti luovuttaa, jos olet vasta aloittanut. Saatko itse mitään tukea uusilta työkavereilta tai omilta pomoiltasi? 

Vierailija
4/4 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia en halua enää yletä töissä. Palkka on nytkin ihan kohtuullinen 3300 e kk ja ylennyksen jälkeen se olisi lähempänä 4 tonnia. En kuitenkaan halua! Pärjään nykyisellä palkalla hyvin eikä ole älytöntä vastuuta. Olen muutenkin taipuvainen stressaamaan, joten näin on hyvä. Mielenterveys ennen kaikkea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi