Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mikä sai sinut hankkimaan lapsia?

Vierailija
12.11.2019 |

Hankitko niitä vain siksi että kumppanisi halusi vai halusitko itse niitä todella myös?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa?

Vierailija
2/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, sori, että vastaan. Kysyin mieheltäni ja se sanoi, että on aina halunnut perheen ja minun kanssa se tuntui mieluisimmalta vaihtoehdolta. Tuohan se lapsia ensin halusikin ja haluaisi vielä yhden, mutta saas nyt nähä.. Kolme on jo monta niinkuin puhuttiin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittämisen himo.

Vierailija
4/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kumppanini halusi ja itse kanssa halusin. Olin niin varma kuinka hyvä äiti vaimoni tulee olemaan ja haluan lisääntyä tämän naisen kanssa.

Vierailija
5/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin enemmän. Lasten äiti jättikin sitten minut kahden pienen kanssa jo pari viikkoa nuoremman synnyttyä. Imetti vähän, mutta nyt tekee uraa ulkomailla. Skypettää joskus lapsille. Siinä se. Minä halusin olla isä, ja nyt olen tyytyväinen. Onnellinen. Oma isäni oli hyvä isänmalli, samoin pappa. Työ ei ole minulle tärkeää, lasten kanssa eläminen on. Kun he ovat aikuisia, voin vielä etsiä rakkautta itsellenikin. M28

Vierailija
6/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni on p*dari ja halusi siksi lapsia, minkä on minulle myös avoimesti myöntänyt sittemmin.

Alunperin kertoi vain olevansa lapsirakas, minkä olisi kyllä pitänyt laukaista varoituskellot näin jälkikäteen ajatellen.

Vierailija
7/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on asiasta, jota on vaikea järjellä selittää,, Koen, eä lapsien saaminen on lahja, jotenkin kavahdan ajatusta, että tein tai, teimme lapsen tai lapsia kumppanini kanssa. Hyvää ja laadukasa elämää olisi varmasti mahdollista elää myös ilman kumppaniakin. 

Vierailija
8/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse mitenkään erityisemmin halunnut lapsia, tein koska vaimo halusi.

Vierailija
9/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, eikä hirveästi huvita osallistua niiden hoitamiseenkaan muuten kuin rahallisesti ja kaikki rahat ne viekin.

Vierailija
10/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on sellainen perinteinen mies. Perhekeskeinen. Meillä on kaksi lasta. Mies olisi vielä halunnut 3.kin lapsen mutta minä en halunnut enää olla raskaana tai synnyttää. Kaikki ok.

Vierailija
11/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni on p*dari ja halusi siksi lapsia, minkä on minulle myös avoimesti myöntänyt sittemmin.

Alunperin kertoi vain olevansa lapsirakas, minkä olisi kyllä pitänyt laukaista varoituskellot näin jälkikäteen ajatellen.

Siis mitä!? Ihan oikeasti!? Tekikö hän lapsille jotain?

Vierailija
12/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroitko vaimollesi, ettet halua?

Vierailija
13/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kertoa kun suhde loppuisi alkuunsa.

Vierailija
14/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Hän olisi pahoittanut mielensä, saattanut järjestää jonkun tunneryöppykohtauksen enkä minä olisi saanut p**lua. Tällaisen keskivertoäijän ei ole varaa ottaa tuollaista riskiä kun on kerran saanut jonkun naisen jallitettua.

Vierailija
15/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut itse mutta ei isommin ollut mitään sitä vastaankaan, tehtiin kun silloinen tyttöystävä halusi. Tuskin olisin tähän ryhtynyt jollei hän olisi selvästi tätä halunnut ja ehdottanut.

Vierailija
16/16 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Podari?