Mitä ajatuksia Suomi-Rock legenda Hassisen Koneen comeback ensi kesänä sinussa herättää?
Papparaiset hattu kourassa? Ja yleisö melkein yhtä eläkeläisiä?
Kommentit (26)
Rahastetaan eläkeikäisiä entisiä nuoria - ei muuta...
Sinä kuuntelet tv-tuolissas minun paskaista ääntäni
Ja olet aivan liian laiska jotta kanavan toiselle kääntäisit
Vaimollesi huudat: "Tuo sitä kaljaa! Eihän tätä kestä selvin päin"
Huligaanit huutaa ja raggarit räyhää, elämä on muutenkin niin jäyhää
Jos rappio on sitä että rakastaa,
Ottaa hetkistä kii eikä tahdo tappaa
On mukavaa olla rappiolla, olla vaan, täysi nolla
Rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu polla
Antaudu sinäkin suosiolla taikka anna meidän olla!!
Kyllähän Hassisen Kone jätti jälkensä suomalaiseen rock-musaan. Muutama todellinen klassikkokin heiltä löytyy. Ja olivat aikalaisiinsa poiketen jo valmiiksi osaavia muusikoita kun aloittivat.
Saatan jopa ostaa lipun Ratinan keikalle.
Ismossa on 60-vuotiaana enemmän vääntöä kuin tusinassa nykyspedejä. aivan huippu.
Kuuntelin 80-luvulla, ne sopi siihen aikaan. Mutta ei ne nyt enää kiinnosta.
Lempparibändi nuorena. Varmasti menen Ratinaan, jos vain ehdin saada lipun.
Pitääkö kaikkien muumioiden tehdä nykyään jonkinlainen comeback?? Aika aikaansa kutakin...
Jos tekevät uutta musaa joka on edes vähän yhtä hyvää kuin biisi rappiolla niin nostan niille hattua.
Aion yrittää saada liput itselleni ja miehelle. Pitäkää peukkuja!
Miten Hassisen kone eroaa Sielun veljistä? Eikö nekin tehnyt muutama vuosi sitten comebackin?
Vierailija kirjoitti:
Miten Hassisen kone eroaa Sielun veljistä? Eikö nekin tehnyt muutama vuosi sitten comebackin?
Hassisen konetta ja Sielun veljiä ei välttämättä yhdistä muu kuin Ismo Alanko. Hassisen kone on lähempänä suomirockin "maanläheistä" valtavirtaa. Sielun veljien musiikki meni lopulta niin oudoksi, että monet kuuntelijat tippuivat matkalla pois.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikkien muumioiden tehdä nykyään jonkinlainen comeback?? Aika aikaansa kutakin...
No Ismo Alanko keikkailee koko ajan, en nyt ihan muumioksi kutsuisi. Oli ainakin viikko sitten kovassa vireessä, kahden tunnin keikka meni kun tyhjää vaan.
Faneille tämä on hieno juttu, samaten bändin muille jäsenille, vetävät tästä hyvät rahat.
Mikä idea, vai onko jotain uutta musiikkia? Nuorena Hassisen Kone ja sen jälkeen Sielun Veljet olivat suurin idolini, mutta paluu kuulostaa kyllä pelkältä rahastukselta.
Rahastuksesta voi puhua sitten, jos keikka on huono. Ismo Alangon esiintymisiä kaikki nämä vuodet seuranneena voin luvata että keikka ei tule olemaan huono, falski eikä lyhyt. Jos ratinallinen ihmisiä saa hunajaisia orgasmeja nuoruuden suosikkinsa näkemisestä ja kuulemisesta niin eikö silloin ole kyseessä aika äärimmäinen win-win-tilanne?
Ei herätä mitään erityisempiä ajatuksia. Kaikki bändit saavat keikkailla minun puolestani ihan vapaasti.
Se murre on aina ällöttänyt niin paljon, että musiikkinsa ei ole ikinä uponnut. Sopii toki Ratinaan oikein hyvin, Popedan kaveriksi. Yli-ikäisten pikkulasten musiikkia.
Tätini kuunteli Hassisen Konetta kun olin pienenä mummolassa, taitaa olla ensi kosketukseni rockmusiikkiin. Voisin viedä tätini tuonne keikalle.
Et ilmeisesti ole nähnyt Ismo Alankoa livenä? Siitä on papparaiset kaukana, karismaattisin esiintyjä mitä olen nähnyt. Niitä harvoja jotka tosissaan saa kuuntelemaan.
Ihan paras keikkakesä tulossa kun teiniajan suosikkini Tehiskin rundaa!
Kyllä minä ainakin menen ilomielin heitä katsomaan, papparaisia tai eivät.
N23