Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaikilla mittareilla mitattuna ökyrikas. Meillä on kolme lasta. Tällaiset joululahjat he saavat -->

Vierailija
12.11.2019 |

Lapsi A. 17-vuotias. Saa pyjaman, suklaata ja toivomansa kirjan. Yhteensä noin 55 euroa.
Lapsi B. 15-vuotias. Saa pyjaman, suklaata ja kengät, joita on toivonut. Yhteensä noin 150 euroa.
Lapsi C. 12-vuotias. Saa pyjaman, suklaata ja jonkun härpäkelisäyksen jo olemassa olevaan pelikonsoliinsa. Yhteensä noin 70 euroa.

Kaikki toivoivat pyjamaa ja tiettyä suklaata (jokaisella oma suosikkimakunsa Fazerin konvehtirasioista). Saivat toivoa kohtuullisesti lahjoja ja tässä oli kaikki, mitä toivoivat.

Tuli vaan mieleen, kun joku täällä luetteli omien lastensa joululahjoja uusista iPhoneista kesän kielimatkoihin. Oppivatko tuollaiset lapset koskaan rahan arvoa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Höpö höpö, ökyrikas ei tälllä palstalla edes vieraile.

Yritä uudestaa uskottavammin.

Mä olen täällä. Just katsoin käyttötilini saldon: noin 57 000 euroa. Rahastoissa, osakkeissa ja muissa sijoituksissa mulla lepää yli 2 miljoonaa euroa. Bruttotuloni ovat kuussa yli 10 000 euroa. Kyllä meitä täällä pyörii.

Ohis

Et kyllä ole ökyrikas noilla. Nippanappa pääset jonkun nordea private bänkining asiakkaaksi.

Vierailija
22/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli meidän perheessä. Elettiin kuin 1940 pula aikaa. Edes lahjapapereita ei saanut heittää pois kun ne piti uudelleen käyttää seuraavana vuonna. Lahjat oli kirppikseltä hankittu. Tai ulkomaan matkalta jossain itä euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä