Mitä ajattelet jos näet 30v naisen käyttävän keinonahka housuja?
Kerron oman mielipiteeni myös jossain vaiheessa.
Kommentit (23)
Vaihtoehtoisesti: 1) upea hanuri 2) yöks.
Ajattelen että onkohan ne 80' luvulta.
Lopeta nyt nämä "mitä mieltä olette" takapuolessani asuvasta hilleristä -aloitukset! Ketä kiinnostaa kenenkään housut? Ja miksi sinua kiinnostaa mitä mieltä ihmiset ovat joutavista asioista? Ja mikset voi kertoa omaa kantaasi heti, vaan "jossain vaiheessa". Hui, kuinka jännittää!
Keinonahka housuja! Opettele ressukka kirjoittamaan jos on niin kova tarve tehdä joutavia avauksia.
Sopii kaikille ilman ikärajaa. Tietenkin riippuu paidasta.
Enemmän mua kiinnostaa se, miksi kirjoitat keinonahka yhteen mutta nahkahousut erikseen.
Kasari soitti ja pyysi housunsa takaisin
Koska olen se tyhmä bim bo,jolla on hyvä takamus ja käytän juurikin näitä housuja. Mutta mulla on myös lukihäiriö ja sen takia voi tulla kirjotysvirheitä. Toivottavasti moni on viisaampi nyt tuosta tiedosta, että aikuisella voi olla ks.häiriö, kun niin moni ihmettelee sitä täällä. Kivaa, että sain olla avuksi tässä asiassa ja opettaa.
Ja Siksi kiinnosti mitä naiset ajattelevat, koska miehet ainakin tykkää oli varattuja tai ei 😘 Kivempaahan se on näin kuumana naisena miellyttää enemmän miehiä kuin naisia 🤭
AP
Ajattelen, että hiostaa varmaan he*vetisti.
Ajattelen ettei voi olla epämukavampia housuja. Varmasti käyttäjällä on päässä vikaa. Eikä ne näytä sillä yhtään hyvältä vaikka selkeästi elää niissä harhakuvitelmissa.
80-luvulla käytettiin aitoa nahkaa, ei muovia vegaanin vaatimusten takia, kuten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap keinonahkahousut on yhdyssana
Ja oikeampi ilmaus on tekonahkahousut.
Keino-etuliite tulee verbistä johdettuihin sanoihin (keinosiemennys, keinokastelu).
Että taas yksi torvi, joka ei osaa yhdyssanoja.
Penikseni ajattelee että pääsispä porautumaan noiden housujen läpi ja ruiskauttamaan siemenet suoleen.
Vierailija kirjoitti:
Penikseni ajattelee että pääsispä porautumaan noiden housujen läpi ja ruiskauttamaan siemenet suoleen.
Ja pääsisit kyllä 👅
AP
Ajattelisin, että ihan seksyt pöksyt, mutta onkohan tuosta vaimoksi?
Se on merkki siitä, että paikat ovat alkaneet repsottaa ja pitää käyttää tanakampaa materiaalia tukemaan jotta paikat eivät näyttäisi roikkuvan, vaikkapa perse.
Ei ole iästä vaan kropasta kiinni.