Työpaikan maito, margariini, sokeri ym. "varkaat", ostakaa OMAT
Sinä, joka "lainaat" joka päivä jonkun maitoa tmv. mainiten ohimennen, että tuot sitten seuraavan purkin, sitä koskaan kuitenkaan tuomatta. Tiedätkö kuinka raivostuttavaa se on pidemmän päälle?
Rahallisestihan tuo ei ole suuri summa, mutta en kuitenkaan halua rahoittaa kahvi/teemaitojasi viikosta toiseen. Ja se kiukun määrä, kun menen itse kahville ja huomaan, että purkkini on tyhjä.
Kommentit (8)
Laitat viikon ajan siihen maitopurkkiin jotain muuta, vaikka piimää. Eiköhän opi.
Margariinia kannattaa ostaa sitä lidlin 50 senttiä maksavaa..
Tuo piimäjuttu oli mainio :), vähensi raivon määrää. Joku laksatiivi olisi myös mahtava, mutta pelko, että joutuu tekemään sitten kaverinkin työt, kun vatsa ruikulla, estää sen :D
Vein kerran työsuhteeni alussa täysinäisen kauramaitopurkin kahvihuoneen jääkaappiin. Päivän päätteeksi sitä oli jäljellä ehkä desi, itse käytin noin 20 ml.
Onneksi veljeni oli silloin samassa työpaikassa, hän neuvoi että laita se maito johonkin epäilyttävän näköiseen pulloon niin siihen ei koske kukaan. Nyt maitoni saavat olla ihan rauhassa.
Meillä talo tarjoaa kahvin/teen, sokerin ja maidon eli se ei ole ongelma.
Aamulla hikisen työmatkapyöräilyn jälkeen käyn sosiaalitilojen suihkussa ja monesti kuvittelen peseväni hiukset samalla. Niin eipä sitä minun ikiomaa shampoota enää ole kuin pieni tiraus... Nimikirjaimeni on pullossa eli kenenkään ei pitäisi luulla sitä yhteiseksi puteliksi.
Laitan joku kerta shamppoon tilalle väriainetta tai ihokarvojen poistoainetta niin eiköhän lainaaja(t) opi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä talo tarjoaa kahvin/teen, sokerin ja maidon eli se ei ole ongelma.
Aamulla hikisen työmatkapyöräilyn jälkeen käyn sosiaalitilojen suihkussa ja monesti kuvittelen peseväni hiukset samalla. Niin eipä sitä minun ikiomaa shampoota enää ole kuin pieni tiraus... Nimikirjaimeni on pullossa eli kenenkään ei pitäisi luulla sitä yhteiseksi puteliksi.
Laitan joku kerta shamppoon tilalle väriainetta tai ihokarvojen poistoainetta niin eiköhän lainaaja(t) opi.
Jes, punainen sävyttävä shamppoo paljastaisi lainaajan tai ainakin värjää kädet jos ei pidä tarpeeksi kauan hiuksissa. Laita tätä vanhaaan shampoo-pulloon:
https://www.kauneusmaailma.fi/kirkas-punainen-savyttava-6656-shampoo-40…
minä vien aina kaikki vanhaksi menneet maitopurkin jämät työpaikalle(vaikka ois vähä möykkyjä jo ), näyttää kelpaavan. itse en käytä.
Tuoremaidon sijaan vie maitojauhetta ja säilytä maitojauhe omalla työpisteelläsi. Lisäät maitojauheen just ennen kahvittelua mukiisi, jos siis firma tarjoaa kahvin.
Meillä firma tarjoaa kahvin, kahvimaidon ja sokerin. Säilytän omalla työpisteelläni teepussini. Samoin hedelmäni säilytän omalla työpisteelläni.
Mä en vie työpaikan jääkaappiin enää muuta kuin lounasrasiaan pakkaamani valmiin lounaani. En jaksa enää sitä ketsupin, margariinin yms 'lainailua' jota ei koskaan palauteta.
Lähinnä just se jos on joku vetänyt kaikki omat maidot. Murr.