Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitäisi ottaa puolisoksi toinen köyhä

EutanasiakinOlisiParempi
11.11.2019 |

Naisia syytetään helposti siitä että on joku "kullankaivaja" jos haluaa varakkaan kumppanin. Mietin että mitä hemmettiä semmonen parisuhde voi tarjota missä jatkuvasti harmitellaan että "voi kun ei ole rahaa, laitetaanpa lotto vetämään". Tai tapellaan jostain laskusta että kumpi sen nyt maksaa, koko ajan pelko että joutuu ulosottoon jne...

Tai yhdessä kuljetaan aina bussilla kun kumpikaan ei pysty hankkimaan autoa. Kuka tekisi edes lapsia semmoseen "elämään"? Televisio on joku 10v vanha ja sänky kierrätyskeskuksesta. Lemmikkiä ei voi hankkia kun eläinlääkäriin ei sitten pääse. Matkailua ei ole ollenkaan, ei edes kotimaan matkailua. Samoissa kengissä kuljetaan niin kauan kuin pysyvät jotenkuten ehjinä.

Koko ajan kädet ristissä ettei sairastuisi ja tulisi poliklinikkamaksuja ja apteekkiostoksia. Mites ulkonäkö noin muuten? Hiukset harmaantuu mutta ei varaa mennä kampaajalle. Latvat huonokuntoiset mutta jo hiustenleikkuu on ruokaostoksista pois.

Minä ainakin haluaisin että puolison myötä elämäni vähän helpottuisi. Mitään kipinää ei ole jossain köyhyyshelvetissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee itse jotain köyhyydellesi, jos asiasi ovat noin huonosti? Miksi elämäntilanteesi pitäisi muuttua jonkun toisen varoilla? Elintasosi on kiinni tuloistasi, joten mikset rikkaan miehen hankkimisen sijaan keskittyisi siihen, miten saisit omat tulosi suuremmiksi? Esimerkiksi töihin meneminen voisi auttaa asiassa.

Vierailija
2/6 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että minusta ei ole reilua lokkeilla toisen rahoilla. Minä olen köyhä ja miesystäväni on rikas, mutta en edes haaveile mistään kampaajakäynneistä tai matkustelusta, koska se tapahtuisi mieheni rahoilla. Jotakin ylpeyttä pitää ihmisellä olla vaikka olisi köyhä.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä köyhiä opiskelijoita ja sitten yhden pienellä palkalla elävä lapsiperhe ja myös kahden kohtalaisilla palkoilla hyvin toimeentulevia. Kaikissa elämäntilanteissa on toisiamme rakastettu ja oltu onnellisia joten sanoisin ettei raha tuo rakkautta eikä onnea.

Tuon ihmisen kanssa haluan olla oltiinpa rutiköyhiä tai upporikkaita, meillä on kivaa ja hyvä olla yhdessä.

Vierailija
4/6 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla kulkeminen on parempi vaihtoehto kuin yksityisautoilu.

Mieluummin sitä tekee jotain järkevämpää kuin katsoo televisiota, olkoon 10v vanha.

Kirpputorilta saa kenkiä.

En ole kampaajaa tarvinnut vuosiin, silti hiukset on leikattu ja värjätty.

Mieluummin köyhä mies jolla on aikaa parisuhteelle ja elämiselle, kuin rikas mies joka käyttää kaiken aikansa rahan hankkimiseen.

Vierailija
5/6 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että minusta ei ole reilua lokkeilla toisen rahoilla. Minä olen köyhä ja miesystäväni on rikas, mutta en edes haaveile mistään kampaajakäynneistä tai matkustelusta, koska se tapahtuisi mieheni rahoilla. Jotakin ylpeyttä pitää ihmisellä olla vaikka olisi köyhä.

N28

Eikö sun rikas miesystävä halua hemmotella sua matkoilla tai kampaamokäynneillä? Eihän se mitään lokkeilua ole jos toinen hyvää hyvyyttään haluaa toista ilahduttaa tai toisen elämää helpottaa.

Vierailija
6/6 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa puolisoksi köyhää kun rahani riittävät nippanappa omaan elämiseen. Enkä rikasta koska en pystyisi matkustamaan ja harrastamaan enkä edes syömään rikkaan ihmisen mittapuun mukaan. Siis olen yksin.