Meidän eskarista tehtiin lastensuojeluilmoitus paidan takia
Kuunnellaan black metallia ja pukeudutaan yleensä mustiin ja käytetään paljon bändipaitoja. Muksutkin on joskus mukana festareilla kuulosuojaimet korvilla ja hauskaa on. Noh, nyt oli sitten eskarin täti tehnyt ilmoituksen, koska lapsen paita on ikään sopimaton ja voi aiheuttaa ahdistusta. Lapsi oli myös kertonut naureskellen eskarissa että äiti kuuntelee saatanamusiikkia, kun oli puhetta ollut lempimusiikista. Tämä oli huolestuttanut lisää, koska tuollainen musiikki ei ole lapsille tarkoitettu.
Ollaan ihan tavallinen akateeminen perhe, lapset ja aikuiset voivat hyvin ja elämä on samaa arkea kuin muillakin. Tässä sitä nyt odotellaan sitten kutsua lastensuojeluun. Kyllä on mennyt naurettavaksi touhu.
Niin, ja tässä se kauhea paita nyt sitten on, Darkthronen Panzerfaust:
https://www.osmoseproductions.com/item/2/0-98000168-0-1-0/115948156/dar…
Kommentit (52)
https://kaaoszine.fi/darkthronen-t-paita-oli-liikaa-behemothin-nergal-p…
Darkthronea vastaan joku isompikin kampanja tänä vuonna? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsi osaa nimetä kuuntelemaanne musiikkia saatanamusiikiksi?
Sen takia koska lyriikoissa sitä välillä kuulee. Samoin meillä lukee keittiön seinällä "Satan" ja siinä on black metal-aiheinen kuva. Siksi. Se Saatanako tässä on ongelma?
Ap
Ja kutsut perhettänne "ihan tavalliseksi"? Ei ihme, että lasu napsahti.
Mikä sun ongelma on?
Mardukin Fuck me Jesus olis ollu parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsi osaa nimetä kuuntelemaanne musiikkia saatanamusiikiksi?
Sen takia koska lyriikoissa sitä välillä kuulee. Samoin meillä lukee keittiön seinällä "Satan" ja siinä on black metal-aiheinen kuva. Siksi. Se Saatanako tässä on ongelma?
Ap
Ja kutsut perhettänne "ihan tavalliseksi"? Ei ihme, että lasu napsahti.
Mikä sun ongelma on?
Jeesus
Osa uskoo siihen
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minäkin huolestuisin, jos 6-vuotias puhuu saatanasta.
No lestadiolaisalueilla samanikäiset opettajien lestalapset osaavat kertoa muiden olevan pakanoita ja joutuvan helvettiin ja se on ihan ookoo...
No joo. Jos lapsi ei vaikuta ahdistuneelta ja hämmentyneeltä, niin on ehkä vähän liioittelua tehdä lasu.
Olisi mielenkiintoista nähdä tilasto siitä tekevätkö siviilit vai viranomaiset enemmän näitä turhia "huolesta" lähteneitä laskuja...
Siis mitä helvettiä???
Olin missannut uuden levyn?
Kiitos ap
Jaa-a. Olen sosiaalityöntekijä ja kuuntelen itse black metallia. Bändipaidat lapsilla on mun mielestä vähän noloa. En ymmärrä, miksi 6-vuotiaan lapsen pitäisi tietää käsite saatanamusiikki sen enempää kuin vaikka jazzmusiikki. Jotenkin tulee fiilis, että vanhemmat tässä nyt haluavat korostaa omaa identiteettiään lapsen kautta. Tai esittää, että oma lapsi on jotenkin coolimpi kuin muut lapset, kun kuuntelee vähän erikoisempaa musaa. Lastensuojelullista huolta tosin en tässä näe. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Olen sosiaalityöntekijä ja kuuntelen itse black metallia. Bändipaidat lapsilla on mun mielestä vähän noloa. En ymmärrä, miksi 6-vuotiaan lapsen pitäisi tietää käsite saatanamusiikki sen enempää kuin vaikka jazzmusiikki. Jotenkin tulee fiilis, että vanhemmat tässä nyt haluavat korostaa omaa identiteettiään lapsen kautta. Tai esittää, että oma lapsi on jotenkin coolimpi kuin muut lapset, kun kuuntelee vähän erikoisempaa musaa. Lastensuojelullista huolta tosin en tässä näe. Kukin tavallaan.
Mitä mieltä suomenruotsalaisten vaatemausta?
Tai Marimekkoa taaperoille?
Ai mutta silloin onkin status kyseessä. Se ei ole noloa ;)
On väärin, että pääkalloja pelkäävät aikuiset tarkoituksella tartuttavat nämä pelkonsa myös lapsiinsa, ja sitten yrittävät vielä syrjiä ja kiusata niitä, jotka eivät pelkää samoja asioita.