Mitä mieltä olet miehestä joka kayttää analisia stereoideja?
Epäilen että anopin uusi mies ystävä käyttää. Miehestä lähtee koko ajan semmoinen tympeä haju ja on paha akne vaikka ikää on jo lähes 60.
Kommentit (7)
Tiedän yhden perheelliset miehen joka jossain poikien saunaillassa sai kokeilla ja jäi koukkuun saman tien. Nykyisin elää parisuhteessa toisen miehen kanssa ja käyvät teatterissa, oopperassa jne.
Jossain esitutkinta materiaalissa tuli ilmi, että Jari Sillanpää kavereineen pakasti virtsaansa ja pumppasivat sitä peräsuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain esitutkinta materiaalissa tuli ilmi, että Jari Sillanpää kavereineen pakasti virtsaansa ja pumppasivat sitä peräsuoleen.
Miten pakastettua virtsaa pumpataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pakastettua virtsaa pumpataan?
Jääpuikko hanuriin edestakaisella liikkeellä.
Apteekista pitäisi saada ihan mitä vain aineita jos on valmis allekirjoittamaan sopimuksen mikä sulkee ulos terveydenhuollosta eli että pitäisi itse maksaa kaikki jos tulee jotain komplikaatiota tai tarvitsee mennä vieroitukseen. Kai ihminen nyt itse saa päättää mitä sinne kehoon laittaa, oli se sitten näkkileipää vai testosteronia. Homotkin saa laittaa pyllyyn munaa niin miksi ihminen ei saisi päättää millä aineella tehostaa omaa performanssiaan?
Itse en käyttäisi, mutta jokaisen oma asia. Ymmärrän joidenkin halun käyttää.