Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söisitkö ylikypsän pastan vai heittäisitkö pois?

Vierailija
11.11.2019 |

Poikkis järkyttyi kun heitin pois löllöksi menneen pastan (hän aikoi vahtia sitä kun vein koiran ulos ja unohti :D porisi jonku 20 min). En tajua miksi syödä väkisin pilattua kun pasta on vielä älyhalpaa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin, koska en heitä ruokaa pois vaikka se olisi kuinka halpaa.

Vierailija
2/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ylikypsästä pastasta, eli tietysti söisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole suolattu, annan kanoille.

Vierailija
4/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän aina pastat ihan turpeiksi ja löllöiksi, ne on kaikkein parhaimpia silleen! Eli tottakai söisin ne pastat :D

Vierailija
5/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi! Pastan pitää olla juuri oikein keitettyä.

M 45

Vierailija
6/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, kanat ovat ihania. <3

Itse pidän ylikypsästä pastasta, joten söisin mielelläni, tai sitten tekisin siitä jonkin laatikkoruoan. En heitä ruokaa pois, ellei se ole homehtunutta tai muuten syömäkelvotonta.

Vierailija
7/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nälän asteesta, ja siitä onko pastaa lisää. Toki mies voisi loukkaantua tästä pois heittämisestä, joten todennäköisesti söisimme sen. Olen minäkin pilannut ruuan monta kertaa, eikä sitä ole pois heitetty.

Vierailija
8/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität varmaan 20 minuuttia keitetyt kananmunatkin roskiin.

Ja ilmasto pelastuu! Eiku...

Vierailija
9/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin itse keitetyn, mutta puolison tekemänä kippaisin äänekkäästi valittaen ja huomiohakuisesti kolistellen roskiin ja alkaisin vaivalloisesti keittämään uutta satsia.

Vierailija
10/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää juustoraastetta päälle ja laita kuumaan uuniin hetkeksi, nam!   Sitten paljon ketsuppia päälle :)

Vierailija
11/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, kanat ovat ihania. <3

Itse pidän ylikypsästä pastasta, joten söisin mielelläni, tai sitten tekisin siitä jonkin laatikkoruoan. En heitä ruokaa pois, ellei se ole homehtunutta tai muuten syömäkelvotonta.

Minulla on 7 kanaa. Joskus keitän niille spelttipastaa, joka on niiden herkkua. Kuten myös erilaiset puurot. Perunamössö kuorineen saa ne kaakattamaan innoissaan

Vierailija
12/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sõisin jos nyt ei ihan muusiksi olisi mennyt. En halua heittää syömäkelpoista ruokaa roskiin, se on mielestäni tuhlausta (ympäristö tärkeämpi kuin raha). Pyrin minimoimaan hävikin, toki joskus aina käy lipsahduksia koska kukaan ei ole täydellinen. Mutta pastan pitäisi olla käytössä puuroa ennen kuin raaskisin heittää pois.

Vierailija
13/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin, mutta jämät laittaisin roskiin.

Vierailija
14/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi, vaikka vihaankin tuhlausta. Väkisin en kuitenkaan syö mitään ällöttävää, kuten löysä pasta. Onneksi kyse ei ole sen kalliimmasta raaka-aineesta. Ensi kerralla varmasti valvot sen kiehumisen itse. Välinpitämätön kokki saa aikaan turhaa jätettä, joten parempi että se tekee joka piittaa lopputuloksesta.

Vierailija
15/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin tietysti ja loput jääkkäriin, jatkojalostaisin ne seuraavana päivänä lisukkeeksi kasvisten kanssa (ja miksei loppuja voisi ympätä vaikka sämpylätaikinaan, johon muutenkin upotan kaikenlaista...). Pois en heitä ruokaa, joka ei ole pilaantunutta. Ikävä kyllä, kissat eivät pidä pastasta.

Vierailija
16/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En söisi, vaikka vihaankin tuhlausta. Väkisin en kuitenkaan syö mitään ällöttävää, kuten löysä pasta. Onneksi kyse ei ole sen kalliimmasta raaka-aineesta. Ensi kerralla varmasti valvot sen kiehumisen itse. Välinpitämätön kokki saa aikaan turhaa jätettä, joten parempi että se tekee joka piittaa lopputuloksesta.

Tämä! Mitä ekoenkeleitä täällä yhtäkkiä ollaan :D :D Hooämmän vaatteet, riisi, avokadot, muovipullot ja -astiat, lentomatkat ja jopa liha on silti ok noin niinkun aluksi.

Vierailija
17/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuralaisena olisi joku oikein seksikäs ruokanipottajadaami niin olisin heittävinäni sen pois mutta pistän jemmaan jääkaappiin.

Kun kettu on käynyt kolossa ja daami kotiutunut nauttisin sen ylikypsän pasta sekoitettuna jalostajan tölkkilihapulliin :-9

M

Vierailija
18/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai söisin, ei ole tapana heittää ruokaa roskiin.

Vierailija
19/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään väkisin

Vierailija
20/39 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seuralaisena olisi joku oikein seksikäs ruokanipottajadaami niin olisin heittävinäni sen pois mutta pistän jemmaan jääkaappiin.

Kun kettu on käynyt kolossa ja daami kotiutunut nauttisin sen ylikypsän pasta sekoitettuna jalostajan tölkkilihapulliin :-9

M

Ei pelkoa daameista. Kyl ne näkee onko sitä löllöhiilaria vedetty ja kiertää kaukaa👍