Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu kun tapaan kavereita

Vierailija
10.11.2019 |

Sunnuntai-iltapäivä, olen kotona vailla sen kummempaa tekemistä. Mies on treeneissä eikä ole antanut mitään tarkkaa päättymisaikaa.

Ystäväni viestittää olevansa kulmilla ja pyytää kahville. Minä menen.

Olen poissa reilut kaksi tuntia. Mies saa hirveät raivarit. Valittaa, etten ollut kotona laittamassa hänelle ruokaa ja hänellä on kaamea nälkä. Minä sanon olevani tulossa kotiin, mutta että enhän minä voi olla vastuussa hänen, aikuisen miehen, ravitsemuksesta. Mies lyö luurin korvaan. Hän siis ilmeisesti oletti, että minun täytyy kökkiä kotona reservissä kunnes hän lopettaa treeninsä.

Onko teillä muilla tällaista? Ihan oikeasti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten saisit sairaalloisen mustasukkaisuudesa kärsivän miehen muuttumaan, koska aivan terveä tuollainen suuumien ei minusta, yksinkertaisesta miehesä ole. - Jos oma mahd. kumppanin käyttäytyisi ja toimisi samalla tavoin, niin pahaa pelkäsin, että uo hänen käytöksensä saattaisi enteillä parisuhteen päättymistä. En voisi olla kumppanin kanssa, joka ei sallisi minun viettää aikaani toisinaan myös omien kavereittemi ja ysävieni kanssa; toisinaan myös ilman hänen mukana oloaan. - Saai, että hän olisi niin avuton, että vaaisi minun laiavan hänelle ruokaa... 

Vierailija
2/3 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet helmesi valinnut.

Jos minun mies yrittäisikin tuollaista, niin karjuisin häntäkin kovempaa ja pitäisin huolen, että hän ei enää ikinä räkyttäisi minulle siitä asiasta.

Miehesi pitäisi olla sinun ystäväsi ja ainakaan minä en ystävältäni tuollaista käytöstä hyväksyisi yhtään. Jos sinä hyväksyt, niin vain itseään voi siitä syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko meillä muilla tuollaista? No ei todellakaan ole. Juokse jo lujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme