Miks täällä on niin hiljaista nykyään?
Kommentit (14)
Palstan taso laskenut surkeaksi. Fiksut lähti ajat sitten
Mä myös olen ajatellut jättää tän palstan
Aina kun joku ketju lähtee vauhtiin, se häviää sen sileän tien. Omia neutraaleja viestejäni on poisteltu neutraalista ketjuista (siis jälkikäteen, eivät ole jääneet sanahaaviin). Sensuuri on tiukkaa kaikissa päivänpolttavissa aiheissa, mutta missejä ym. saa haukkua loputtomiin. Lienee itseasiassa ainoa täysin sallittu keskustelunaihe vauvanpuklujen lisäksi tällä palstalla.
Monesti ei jaksa enää alkaa kirjoittamaan mitään, kun kaikki se vaiva vain häviää moden mustaan aukkoon.
Samaa mieltä, että palsta on nykyään lähinnä tylsä.
Sensuuri vähentää tehokkaasti kirjoittelua. Aivan kaikesta joku loukkaantuu kuitenkin.
Siis onko täällä joku sensuuri päällä, kun joka toisesta ketjusta katoaa kaikki nasevammat viestit? (tai vähintäänkin ne, jotka ovat enemmistömammojen mielipiteestä eroavia)
Ihan neutraalejakin kommentteja katoaa kaiken aikaa, wtf.
Minusta nämä hiljaiset suvantoajat ovat just parhaita.
Menneet sinne missä ei ole sensuuria. Itse olen tehnyt näin. Käyn täällä ehkä muutaman tunnin viikossa enää.
En nyt sanoisi tätä kovin hiljaiseksi. Etusivun ylimmäisen ketjun uusin viesti on lähetetty klo 18.41, kun taas etusivun alimmaisessa ketjussa vastaava aika näkyy olevan 18.38. Kaikkiin etusivulla näkyviin ketjuihin on siis tullut vähintään yksi viesti viimeisen kolmen minuutin aikana. Ei vaikuta kovin hiljaiselta.
Onko jokin toinen palsta missä voisi keskustella fiksummin? Tosissani kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä hiljaiset suvantoajat ovat just parhaita.
Mielelläsi myös katselet maalin kuivumista? Elämäsi täytyy olla kadehdittavan jännää.
Ymmärrän sen että selkeän vihamieliset ketjut ja kommentit poistetaan mutta nyt esim. laihdutusketju poistettiin. Hohhoijaa.
Johtuu sensuurista. Miksi kirjoittaa mitään, kun viesti jää todennäköisesti filttereihin.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku ketju lähtee vauhtiin, se häviää sen sileän tien. Omia neutraaleja viestejäni on poisteltu neutraalista ketjuista (siis jälkikäteen, eivät ole jääneet sanahaaviin). Sensuuri on tiukkaa kaikissa päivänpolttavissa aiheissa, mutta missejä ym. saa haukkua loputtomiin. Lienee itseasiassa ainoa täysin sallittu keskustelunaihe vauvanpuklujen lisäksi tällä palstalla.
Monesti ei jaksa enää alkaa kirjoittamaan mitään, kun kaikki se vaiva vain häviää moden mustaan aukkoon.
Samaa mieltä, että palsta on nykyään lähinnä tylsä.
Kyllä p..i..ll.ukarvoista saa keskustella🤣
Mistään ei saa keskustella. Olisin kysellyt eilen Arabian astioista, ketju meni äkkiä poistoon, kun otsikossa oli sana Arabia. Kertoo kaiken palstasta, kun ei voi kysellä, mikä sarja olisi paras mummolleni, vaan palsta poistaa viestin...