Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin pienelle paikkakunnalle opiskelemaan, monet naiset katsovat kaupungilla pahasti..

Vierailija
08.11.2019 |

Onko legendana kiertäneet jutut pikkupaikkakuntien naisten reviireistä tosiaan totta??
Olen siis 19-vuotias nainen enkä todella tunne olevani tervetullut tänne :'(

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole nainen vaan lapsi

Vierailija
22/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä nyt mahdat tarkoittaa?

Kuulostat vainoharhaiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et ole nainen vaan lapsi

minkä ikäinen sitten saa kutsua itseään naiseksi? 19-vuotias on nainen parhaimmillaan.

Vierailija
24/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko ne pahasti, vai ponnistelevatko aivolohkojaan ja kurtistavat kulmiaan, kun miettivät että kenenköhän tyttöjä tuo on....

Yleensä tunnistavat että Jorman ja Jaanan näköä, tai Pirjon ja Pentin... Ja miksi se ei tervehdi...

Vierailija
25/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules kun ihmiset miettivät pääsääntöisesti

omia asioitaan.

Jos sulla on tuollaisia kuvitelmia, niin tee palvelus itsellesi ja käy lääkärissä.

Voit myös vilkaista peiliin ja tarkistaa onko irtoripset poskellla.

Vierailija
26/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules kun ihmiset miettivät pääsääntöisesti

omia asioitaan.

Jos sulla on tuollaisia kuvitelmia, niin tee palvelus itsellesi ja käy lääkärissä.

Voit myös vilkaista peiliin ja tarkistaa onko irtoripset poskellla.

Pikkupaikkakunnilla ensin muiden asiat ja sitten vasta omat.

Vierailija
27/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne kadehtii, kun olet päässyt muuttamaan pois sieltä mistä alunperin lähdit. Ne ei itse osaa lähteä mihinkään.

Sosioloogisesti yhteinen vihattava voi vahvistaa muun joukon yhteishenkeä, joten altavastaajan osa on lähinnä huonoa tuuria.

Älä pälyile niitä hermostuneena, vaan ota tilanne haltuun. Ryhdikäs, neutraali ehkä ystävällinen ilme. Menet päättäväisesti minne olet milloinkin menossa. Voit samalla miettiä kannattaako pikkukylään jäädä loppuiäksi.

Vierailija
28/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki?

29/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla ihmiset varmaan katsovat ylipäätään tarkemmin muita ihmisiä kaupoissa ja kaduilla, erityisesti uusia kasvoja. Ikätovereita katsotaan varmaan vielä tarkemmin.

Tuijottavat tuntemattomat ihmiset saattavat vaikuttaa ilkeiltä, vaikkeivät olisikaan. Osa ihmisistä on kyllä epäluuloisia ja kielteisen ennakkoluulosia tuntemattomia kohtaan, mutta eivät kaikki ole.

Jos on kohdannut joitain kielteisen ennakkoluuloisia yksilöitä, se saattaa aiheuttaa sen, että on taipuvainen tulkitsemaan neutraalitkin tuijotukset kielteisiksi.

Vierailija
30/42 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa sanoit jo miksi sua katotaan. Oot nainen. Sä oot muiden naisten näkökulmasta kilpailija. Ja oot vielä nii nuoriki. Anna niiden naisten olla ja kiinnitä huomiota siihen kuinka moni mies katsoo sua. Ja häikäise sitten ne.

Vierailija
31/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta helpotti kun täytin 45. Kaupoissakin sain pas*aa kohtelua, tämä on todella pieni paikka ja kaduttaa kun en vaihtanut maisemaa nuorempana. Toivon pahimpien kokevan itsekin syrjintää ja kiusaamista että tietävät mitä tuli tehtyä.

Vierailija
32/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mutta helpotti kun täytin 45. Kaupoissakin sain pas*aa kohtelua, tämä on todella pieni paikka ja kaduttaa kun en vaihtanut maisemaa nuorempana. Toivon pahimpien kokevan itsekin syrjintää ja kiusaamista että tietävät mitä tuli tehtyä.

huono kohtelu tuttua !

Vierailija
33/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä varmaan vituttaa kun oot nuori nainen ja ne pelkää että viet niiden miehet.. myös miehet huomaa uudet kasvot. tinderit tulille ja tutustumaan alueen miestarjontaan ;)

Vierailija
34/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uutta miestä vedettäisiin baarissa turpaan. Pikkupaikkakunnan iloja :(

Vierailija
35/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja uutta miestä vedettäisiin baarissa turpaan. Pikkupaikkakunnan iloja :(

eikai ?? kertoo pikkupaikkakuntalaisten älykkyysosamäärästä :))

Vierailija
36/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niitä varmaan vituttaa kun oot nuori nainen ja ne pelkää että viet niiden miehet.. myös miehet huomaa uudet kasvot. tinderit tulille ja tutustumaan alueen miestarjontaan ;)

tää!!! nyt ilo irti ap!

Vierailija
37/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut katsovat kauniita pahasti. Ap älä ota itseesi, ei se sitä tarkoita että eivät pitäisi sinusta. Hienoa että pääsit opiskelemaan. Jos haluaa välttää negatiivisia katseita ni ei kannata meikata, pukeutuu ihan tavallisesti. Ole kuitenkin oma itsesi. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
38/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muutin miehenä pienelle paikkakunnalle ja huomasin, että lähikaupassa normaalisti tukka nutturalla hissukkana olleet työntekijänaikkoset oli eräs päivä kassalla ollessaan jotenkin outoja, hiukset auki ja kauhean iloisesti yrittivät jutella? Sitten sen yhden kerran jälkeen palasivat taas nuttura-hissukkatyyliin ja siinä ovat pysyneet. Ja tuo tapahtui niiden jokaisen naisen kohdalla, aiheuttikohan uusi mies kylällä heti jonkinlaisen viehätysvoima-kisailun, vai mitä ihmettä.

Vierailija
39/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen kokenut ja oikeasti välillä tekisi mieli sanoa jollekin, että mitä vahtaat. Mitä en yleensä tuijota muita jos tämä ei nyt itse katso kuin ei olisi ihmistä ennen nähnyt. Minäkin olen nuori nainen ja todellakin ihan tavallisen näköinen. En oikeastaan ole edes tutustunut keneenkään. Tosi itse olen muutenkin töissä missä ei ole saman ikäisiä yms mutta oikeasti pelkään etten koskaan saa täältä ketään tuttaviakaan.

Vierailija
40/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen kokenut ja oikeasti välillä tekisi mieli sanoa jollekin, että mitä vahtaat. Mitä en yleensä tuijota muita jos tämä ei nyt itse katso kuin ei olisi ihmistä ennen nähnyt. Minäkin olen nuori nainen ja todellakin ihan tavallisen näköinen. En oikeastaan ole edes tutustunut keneenkään. Tosi itse olen muutenkin töissä missä ei ole saman ikäisiä yms mutta oikeasti pelkään etten koskaan saa täältä ketään tuttaviakaan.

mikset vain sano ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän