Lue keskustelun säännöt.
Miten suhtautuisit, jos tapailemasi mies sanoisi sinulle puhelimessa "nyt tekis mieli naista"?
Kommentit (25)
kyllähän naisetkin sanovat aivan samaa miehistä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päässäni ajattelisin että no meeppä sitte hakemaan, mitä sinä siinä enää norkoilet. Mutta oikeasti saattaisin naurahtaa höpsön naisellisesti, kunnes jonkin ajan kuluttua lopettaisin puhelun leppoisissa merkeissä. Sitten ghostaisin tyypin, ja saisi torvelo jäädä loppuiäkseen pohtimaan mihin katosin ja miksi.
”Kas kun sattui! Mun tekee mieli naista myös!”
Siltä, että se suhde olisi sitten siinä. Toi on niin brutaali ja wt-tyylinen lausahdus, ettenkin tyttiskandidaatille, että mun mielenkiinto loppuis just siihen.
Typerää moista sanoa.
Haluan sinut! Kuuluu sanoa :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-