Minkä ikäiseksi asuit lapsuudenkodissasi?
Kunnes muutit pysyvästi muualle.
Kommentit (44)
18-vuotiaaksi asti, läksin töihin kauas. 19-vuotiaana asuin noin puoli vuotta ja siitä opiskelemaan. 23-vuotiaana taas joitakin kuukausia opiskelijana. Seuraavan kerran lapsuudenkotiin palasin asumaan viideksi kuukaudeksi 44-vuotiaana pieni lapsi kainalossa. Viimeisen kerran palasin 46-vuotiaana lapsen kanssa tähän kun toinenkin vanhempani kuoli. Nyt lähden tästä itse enää jalat edellä ikkunattomaan yksiöön.
Mun lapsuuden koti myytiin kun vaihdoimme toiseen maahan 13-vuotiaana. Äidin kuolema rikkoi meidän perheen pari vuotta myöhemmin. Isän kanssa asuin 18-vuotiaaksi. Sen jälkeen kävin kotimaani armeijan ja sieltä muutin omaan kotiin.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
19-vuotiaana intin jälkeen. Eli viimeisenä vuotena oli muutenkin vähän kotosalla.
48 vuotiaana muutin sukulaisten luo kun äiti joutui Kajaanin vuodeosastolle.
Mies 57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 vuotiaaksi
Olen nyt 55Kysyttiinkö nykyistä ikää?
Pyydettiinkö kommentia?
Muutin 15-vuotiaana yksin Helsingin keskustaan, kun aloitin lukion. Täytin kyllä vielä sinä vuonna 16. Tämän jälkeen asuin lapsuudenkodissa puoli vuotta kunnes muutin ulkomaille opiskelemaan. Olen ollut lapsesta saakka hyvin itsenäinen.
Olen 35 ja asun vieläkin lapsuudenkodissani isäni kanssa. En ole koskaan muuttanut lapsuudenkodistani pois. Haluaisin kyllä muuttaa, mutta taustalla on paljon kaikkea, enkä voi. En edes tule toimeen isäni kanssa ja isäni säänöillä joudun elämään.
15-vuotiaana muutin lukioon toiselle paikkakunnalle, kun kotikunnassa ei ollut lukiota, joulukuussa täytin 16 v. Olen kyllä ollut aikainen muissakin asioissa: 19-vuotiaana menin naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen ja yhdessä ollaan edelleen. Nyt olen 64v.
16-vuotiaaksi.