mulla lähtenyt neljistä lukulaseista toinen sanka pienen ajan sisällä, onko tää joku merkki?
Varoitus? Enne? En ole väännellyt laseja tai astunut päälle, sangat vain irronneet yhtäkkiä.
Olen taikauskoisena melko varma ettei enää voi millään olla sattumaa. 😕
Sokeudunko, tapahtuuko toiselle raajalleni jotain.. mitä tämä voi tarkottaa. Sankoja on irronnut sekä vasemmalta että oikealta.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki siitä, että sun täytyy ostaa laadukkaampia silmälaseja.
Tai vaihtoehtoisesti siitä, että ap:llä on iso pää ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaihtoehtoisesti siitä, että ap:llä on iso pää ;D
Ajattelin kyllä tätäkin, kyllä mulla on iso pää. Mutta ei sekään voi tätä selittää.
Suomalaisilla on maailman isoimmat päät tutkimusten mukaan.
Se on merkki siitä, että olet todella tärkeä ja ainutkertainen.
Peräti niin merkittävä, että maailmankaikkeus on ottanut sinut silmätikukseen ja lähettelee sinulle ei haluttuja viestejä.
Äkkiä anomaan lähestymiskieltoa maailmankaikkeudelle!
Vierailija kirjoitti:
Peräti niin merkittävä, että maailmankaikkeus on ottanut sinut silmätikukseen ja lähettelee sinulle ei haluttuja viestejä.
Ei tarvitse irvailla, skepsisläinen.
Varottaja voi olla vaikka kuollut läheinen tai joku muu henki yms. Ei tarvitse koko universumin olla takana.
Ootko mennyt lukemaan niitä Maria Nordinin neuvoja, että kun vaan jättää silmälasit pois alkaa näkemään. Maria on kaukomanannut sun kakkulat.
Minä totesin että jumala teki sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse irvailla, skepsisläinen.
Varottaja voi olla vaikka kuollut läheinen tai joku muu henki yms. Ei tarvitse koko universumin olla takana.
Kyllä on sitten ikävä henki tai mikä lie. Tollanen viestittely tulee kalliiksi. Antais sellasen merkin, että tavallinen talliainenkin tajuaa asian.
Aika selvä merkki siitä, että pitäisi alkaa panostamaan joko laadukkaampiin laseihin tai ainakin ostaa lasien huoltopakkaus ja muistaa kiristää ne sankojen ruuvit aina välillä. Myös pisara liimaa sopivassa paikassa hidastaa ruuvien löystymistä ja tippumista.
Mulla meni halva kengät koko ajan rikki tavalla tai toisella enkä olettanut siinä olevan mitään mystistä. Halvalla ei vaan saa hyvää.
Se on merkki siitä, että kohtelet silmälaseja huonosti. Helppo korjata.
No sehän johtuu tietysti siitä että otat lasit yhdellä kädellä, yhdestä sakarasta vetäen pois päästä. Tai vaihtoehtoisesti laitat ne päähän sillä tavalla.
Silmälasithan täytyy oikeaoppisesti ottaa pois päästä molemmilla käsillä ettei sangat väänny.
Olisit sinäkin käynyt specsaversillä
Se on merkki siitä, että saranan ruuvia pitää aika ajoin kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sinäkin käynyt specsaversillä
Nimenomaan iso EI,sutta ja sekundaa saa halavalla.
Mee kunnon optikolle kun tarviit kestävät lasit.
Muodin perässä voi käyttää halpiskakkuloita-joo
Ehkä joku yrittää estää sua lukemasta jotain silmillesi sopimatonta. Hmmm,,