Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska "ympäristöasioista kiinnostuneet ovat maanisia hulluja" -trolli, annan 3/5 hyvästä yrityksestä.

No olisko sinulla neuvoa miten tässä tilanteessa pitäisi toimia?
Ap

Kirjallinen valitus taloyhtiön hallitukselle. Vois olla kuitenkin hyvä kysäistä tekeekö samaa muille, ettet kohta itse ole piipaakyydissä hoitoon.

Mutta itsellesi olisi helpointa kierrättää oikein. Koiranpissa ei hsittaa paperissa, jos se on kuivaa. Siitähän putsataan painomustekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olisipa meidänkin yhtiössä tuollainen kyttääjä. Tulee tosi kalliiksi, kun käytännössä kaikkien kierrätysastioiden tyhjentämisestä pitää maksaa se kallein, sekajätteen maksu sillä joku aina heittää esim. muovia metallinkeräykseen, lasia biojätteeseen jne.

Samoin pitää parin viikon välein soittaa erillinen sorttiasemakuljetus jääkaapeille ja sohville joita ihmiset tuovat jätekatokseen. Kiva maksaa noita kohonneina yhtiövastikkeina.

Ai niin, ja tossa kadulla ikkunoiden alla tyhjäkäytetään autoja, käryt tulee huoneistoihin.

Kierrätyskyttääjähullu, tule välillä meille!

Vierailija

Kysy neuvoa siltä naapuriltasi niin että missä teemme väärin. Niin minä ainakin tekisin. Meille suuttui naapuri joka ei autojaan saanut mahtumaan omalle tontilleen kun siitä huomautettiin. Otti vakituisen parkkipaikan kadulta autoilleen. 

Vierailija

Toi sama nainen asui meidän naapurissamme! Hän myös huusi ja herjasi siskoani, joka tuli 4 lapsensa kanssa kylään, sillä lapsien teko kuulemma tuhoaa maailman. Jakoi myös aina jotain avustusjärjestöjen esitteitä ja tuli ennen joulua varsinkin vaatimaan, että pitäisi liittyä kuukausilahjoittajaksi. Naapurin mummon tekoturkiskauluisesta takista sai sätkyn, kun piti sitä oikeana turkiksena.

Hän toi roskapussit takaisin kerrostalossa oville. Usein vain erehtyi tuojasta, vaikka parhaansa mukaan kyttäsi. Jakeli heippalappuja ym. Isännöitsijä ei välittänyt.

Sitten se kahjo onneksi muutti pois. Näköjään ap:n naapuriin!

Vierailija

Kakkahattutäti kirjoitti:
Mun entisen asunnon taloyhtiössä oli tällainen mummeli. Roskien penkominen alkoi klo 05 ja erityisesti pullot kiinnostivat, koska niistä saa rahaa.
Täti ei sentään palauttanut roskia omistajilleen, mutta avasi kaikki pussit ja lajitteli. Tuhahteli aina siinä roskiksilla ihmisille, kun ei osata lajitella.
Minä nakkasin aina iloisesti roskapussin laatikkoon ja huikkasin mummelille, että ”löytyykö mitään mielenkiintoista” silmää iskien.
Nolo akka.

Hyi hitto. Inhottaa ajatella, että joku käpälöi vapaaehtoisesti toisten käytettyjä terveyssiteitä, kortsuja ja tamponeja. Tuntuu oudolla tavalla loukkaavalta, vaikka minun roskiani ei olekaan tietääkseni kukaan penkonut. 

Vierailija

Minä toivoin että uutena vuonna se ilotulitus saasteiden, jätteen heittely ja paukuttelu loppuisi taloni nurkilla. Olen luokiteltu hulluksi. 

Vierailija

Ei poliisit mitään aikaan saa kuitenkaan. Maksakaa vähän jollekin liivijengille niin loppuu aika äkkiä viherpiiperön  sekoilu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei poliisit mitään aikaan saa kuitenkaan. Maksakaa vähän jollekin liivijengille niin loppuu aika äkkiä viherpiiperön  sekoilu.

Ne jengit eivät sellaisen asian takia lähde liikkeelle eikä kannata lusiin lähteä niin mitättömistä asioista. Mene itse lusiin äläkä muita siihen hommaan kannusta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asettakaa roskapussiinne viritetty karhunrauta. Roskien kaivelijalta loppuu kädet kesken hyvin nopeasti.

Ei helvetissä! Sehän voi teloa myös viattoman roskakuskin!

Vierailija

Älä tee sossun elätettäviksi jälkeläisiä jos et pysty itse niitä elättämämään sillä se vituttaa kun työssäkäyvät kustantaa jonkun yli suuren perheen. Yksi kakara riittä jos ei pysty itse niitä elättämään. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat