Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin AV-raati! Menenkö vatsan rasvaimuun vai allien poistoon?

Vierailija
07.11.2019 |

Rasvaprosentti on 24% ja kuntoilen paljon, 4-5 krt viikossa jo parivuotta. Muuten kroppa kunnossa mutta maha pömpöttää edelleen (vyötärön ympärys karmeat 88 cm! Lisäksi minulla on ns allit. On myös lihaksikkaat olkapäät ja kädet, allit tuli silti kun laihdutin 30 kg. Ikää jo 45 v.

Miten on? Olen säästänyt kauneuskirurgiaan 6000 euroa, ja mietin nyt menenkö vatsan rasvaimuun vai allien poistoon, kumpi on ”pahempi”? Pömppö maha vai allit? Muutoin vartalo on kunnossa, valitettavasti urheilu ei ole poistanut edellä mainittuja asioita...
ja siis ylipainoa ei ole BMI normaali.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsassa paljon rasvaa vai pömppö?

Voiko olla vatsalihasten erkauma?

Sen voisi saada kunnallisellakin jos on selkävaivoja. Myös vatsanahan poiston voi saada kunnallisella jos siitä haittaa.

Kumpi vaivaa sinua enemmän?

Kumpi on ns pahempi?

Jos allit roikkuu hirveästi niin korjaisin ne, varsinkin jos olisin treenannut niin että käsivarret kondiksessa.

Toki tyköistuvia paitojakin olisi varmaan kiva pitää, jos siis vatsasi on siinä kunnossa että tunnet olosi epämukavaksi tyköistuvissa vaatteissa.

Onnea painonpudotuksesta!

Itsellä sama projekti meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo korjattu vatsalihasten erkauma.

Olen siis lähes rasvaton mutta kaikki rasva kehossa on kerääntynyt ns pömppö mahaan. Mahani ei ole yhtään löysä, vaan kiinteä, maha on mallia pömppö.

Häiritsee, että muutoin olen hoikka, maha vain pömpöttää. Makkaroita ei ole, ei edes istuessa.

Allit ei ole pahat, mutta löysää ihoa on...

Mietin, että tyköistuvissa vaatteissa käsivarret näyttävät hyvältä, joten jos en käytä hihattomia puseroita, allit ei haittaa.

Ehkä enemmän itseäni haittaa tuo vatsan pömpöttäminen.

Vierailija
4/5 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasen alli ja oikealta mahamakkara imuriin

Vierailija
5/5 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse, kun painoin 47kg häiritsi minuakin se pömppö, nyt kun painan kaksi kertaa saman verran, ymmärrän että se oli vain osa ruumiinrakennettani. Ehkäpä sinullakin näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi