Eikö se vilkkuvalo koiran kaulassa sokaise
Häikäise, hermostuta koiraa?
Tavallinen heijastin paras.
Kommentit (10)
Kokeilepa laittaa omaan kaulaan. Kyllä häikäisee.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt taisi käydä niin, että minä puhun aidasta ja sinä aidan seipäästä. En ajatellut vilkkuvaa valoa. Sorry.
Ei näytä omaa koiraa haittaavan. En ole löytänyt valjaiden kanssa käytettävää isoa heijastinliiviä vielä, ja yritys taiteilla sellainen itse ei tuottanut kovin hyvää tulosta. Pienemmät heijastimet hukkuu koiran turkkiin niin, ettei näy kuin sivuille (kun pitäisi näkyä eteen tai taakse). Siksi käytän koiralla valopantaa, koskaan en pidä sitä vilkkuvalla asetuksella. Kunhan näkyy.
Mun koiralla ei pysy mikään roikkumassa, yksi lenkki niin on pudonnut pois, niin vilkkuvalot kuin tavalliset heijastimetkin.
Vierailija kirjoitti:
Koiran kuono kyllä tulee valon ja silmien väliin. Mutta tietysti jos sulla on joku mopsi tai englanninbulldoggi, niin on silmät vaarassa monen muunkin asian kanssa kun ei ole sitä kuonoa.
meillä ainakin sijoitettu vilkkuvalo valjaisiin niin, että vilkkuu koiran selässä noin niskan kohdalla. Ei pahemmin näy tavan heijastimet kun on niin kauhean paksu turkki
Vierailija kirjoitti:
Ihania nuo valopannat. Mukava katsella hänen menoaan metsässä. En usko haittaavan.
Ihminen = hän
koira = se
Jos sen vilkkuvalon pot kaisisi koiran anussuoleen niin vilkkuisiko koiran persesilmä?
Valjaissa voisin käyttää mutta en kaulassa. Saisin itsekin varmaan epilepsia kohtauksen jos kaulaani moista kokeilisin.
Ihania nuo valopannat. Mukava katsella hänen menoaan metsässä. En usko haittaavan.