Pelkään seksiä ja naisia
Olen aikuinen reilusti yli 20-vuotias mies. N. 2 vuotta sitten silloisessa parisuhteessani seksi alkoi yhtäkkiä tuntumaan ahdistavalta ja ällöttävältä, samaan aikaan aloin kärsiä eturauhasvaivoista. Tämän jälkeen aloin pidättäytyä seksistä ja esim. yhden illan juttuja kokeiltaessa ahdistun ja menen lukkoon. Käyn terapiassa ja olen ymmärtänyt lapsuudessa suhteeni äitiini oli tunnetasolla sekä osittain fyysisestikin insestinen. Vaikuttaa siltä, että taannun pienen lapsen tasolle seksuaalisissa tilanteissa. Tilannetta on jatkunut jo n. 2 vuotta, haluan perheen ja lapsia mutta pelkään naisia ja seksiin liittyy järkyttävää häpeää, itseinhoa ja syyllisyyttä.
Mitä minun tulisi tehdä?
Mahtavaa että oot hakeutunut terapiaan jotta voit saada apua sun traumaasi. Se että oot alkanut työstämään asioita on iso juttu. Ajattelen ettei sun kannata vielä välttämättä kiirehtiä parisuhteeseen. Työstät ensin asioita rauhassa ja sitten ajan kanssa etsit itsellesi luotettavan, kiltin ja kunnollisen naisen. Sua voisi auttaa jos uskaltaisit kertoa naiselle kokemastasi hyväksikäytöstä niin voisitte edetä sun tahdissasi seksissä. Ajan kanssa seksi kyllä alkaa sujua kun saa turvallisessa seurassa omien rajojen mukaan edetä. Kaikkea hyvää sulle!