Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako whatsapissa yksilöityä, kenen kontaktin kanssa on mitäkin asetuksia?

Vierailija
07.11.2019 |

Haluaisin, ettei kaikki kontaktini näe, olenko lukenut viestin, eikä että kaikki kontaktit näkis, milloin olen ollut paikalla viimeksi, mutta toiset saisivat sen nähdä. Onko mahdollista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/6 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo toiminnot oliskin hyviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkausta vai salarakas?

Vierailija
4/6 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin sen, etteivät yhden yhteisen kaverin paikallaolotiedot näy meistä toiselle, mutta minulle näkyy. Ei ole estänyt, koska viestit menee perille molemmilta.

Vierailija
5/6 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki jos et halua "Mirkun" näkevän koska olet ollut online niin poista Mirkun numero puhelimesi yhteystiedoista kokonaan. Sitten määrittelet Whatsappin asetuksissa että vain kontaktisi näkevät koska olet ollut viimeksi läsnä. Mirkku ei ole enää kontaktisi.

Sen sijaan kyllä hän näkee jos olet lukenut viestin edelleen vaikkei olekaan kontaktisi. Jos haluat lukea Mirkun viestit ilman että hän näkee sinun nähneen ne, laita luuri lentokonetilaan ennenkuin luet viestin. Ota lentokonetila pois vasta kun olet sulkenut Whatsappin.

Vierailija
6/6 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta kuin sen, etteivät yhden yhteisen kaverin paikallaolotiedot näy meistä toiselle, mutta minulle näkyy. Ei ole estänyt, koska viestit menee perille molemmilta.

Tarkoittaa sitä että toinen teistä ei ole yhteisen kaverin puhelimen osoitekirjassa. Whatsappissa voi valita että paikalla olo näkyy vain omille kontakteille (= niille jonka numero on tallennettu ko. henkilön kännykän osoitekirjaan).

Uutta ketjua ei voi aloittaa jos numero ei ole omissa yhteystiedoissa mutta jos joku kirjoittaa sinulle niin voit tietenkin vastata hänelle ja jatkaa tätä viestiketjua vaikka maailman tappiin asti ilman että laitat ko. henkilöä yhteystietoihisi.