Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä totuus viime aikojen tapahtumista, olkaa hyvä!

Vierailija
07.11.2019 |

Ensinnäkin M.T.-case:
J-M on pettänyt Maisaa. Tämä on käynyt Maisan egon päälle ja hän ei ole uskaltanut surra vaan yrittänyt esittää reipasta, tunteetonta naista. Tämähän tietysti J-M:lle on mainio tilanne: hän voi rauhassa heittäytyä uhrin asemaan, saada kansan sympatiat ja M:stä leivotaan huono nainen - hänet nyt on vaan helppo leimata bimbomaisen ulkomuodonsa takia. Nyt M on tullut katumapäälle ja haluaa kertoa totuuden Me naiset -lehdessä. Tietenkään tämä ei toimi, vaan hänet leimataan entistä hullummaksi huomiohu***ksi. Taas J-M kylpee omassa erinomaisuudessaan, vaikka todellisuudessa on käyttäytynyt itse valheellisesti ja moraalittomasti. Ilmeisesti hänellä ei ole alun alkujaankaan ollut pokkaa jättää Maisaa, vaan luikerreluut tilanteesta pois näin "herrasmiesmäisesti". Sääliksi käy M, joka saa syyttä suotta lokaa niskaan, eikä hänen älykkyys riitä selvittämään tällaista tilannetta järkevästi.

Toiseksi, Jenni Haukio -case:
Jenni ei ole missään vaiheessa väittänyt asioita, joita hänen on väitetty väittäneen. Maanviljeljöiden lukemisen ymmärtäminen uupuu ja he loukkaantuvat turhasta. Jenni puhuu oikeasti asiaa ja on yrittänyt avata keskustelua tärkeälle aiheelle. Nyt Jenni saa samanlaisen kohtalon kuin M.T: hänestä tehdään "presidentin lapsih**ra" ja häntä yritetään alistaa tämän tyyppisillä kommenteilla: "Pysyisi vaan runotyttö niissä runoissaan." Hirveää misogyniaa! Ja täälläkin palstalla mammat sitä kannattavat.

Kolmanneksi, Ensitreffit alttarilla -case:
Se passiivis-aggressiivinen mies on kyllä hienosti vetänyt sitä uhrinsa roolia. Heidistä on tehty epävakaa, vaikka hän herkkänä ihmisenä huomaa tämän passiivis-aggressiivisen miehen - sori, en muista hänen nimeään - valhellisuuden ja vilpin. Aika näyttää tässäkin tilanteessa, että tuo passiivis-aggressiivinen ju**ti ei tule löytämään naista - hänellä nyt vaan ei ole osaamista kohdata ahidstavia tilanteita tai puhua avoimesti ja etenkin rehellisesti tunteistaan. Lisäksi luulen, ettei tämä mies ole edes kiinnostunut Heidistä. Heidi on tämän huomannut. Mies ei tietenkään myönnä mitään.

Terveisin,
nainen, joka näkee kyllä totuuden ja puolustaa naisia, jotka näkevät totuuden, mutta joita yritetään hiljentää tämän epärehellisen maailman edessä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri näin!!

Vierailija
2/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nostaa tätä ketjua niin pitkään, että totuus tulee ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
4/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköiseti ihan oikeassa. Minua on epäilyttäneet ihan samat asiat.

Vierailija
5/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa analyysia! Olen mietiskellyt samansuuntaisia.

Vierailija
6/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköiseti ihan oikeassa. Minua on epäilyttäneet ihan samat asiat.

Olen oikeassa. Tässä on näiden kolmen naisen kohdalla tapahtumassa oikeusmurha.

Näen asiat usein selkeästi ja tiedän asioiden todellisen laidan.

Vierailija
7/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vinkata tämän kirjoituksen Ilta-sanomille? Tulisi kansalle totuus kertaheitolla.

Vierailija
8/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku puhuu, että naisilla menee tässä yhteiskunnassa tasa-arvoisesti niin... Valitettavasti vain niillä naisilla, jotka yrittävät olla miesten kopioita.

Vierailija
9/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen tosi, tosi vihainen tällä hetkellä enemmistön arvoista johtuen. Olen myös surullinen, koska valheet ja vilppi voittavat täällä. Ajan saatossa me kaikki utlemme kuitenkin näkemään todelliset sankarit, todelliset voittajat. Jenni Haukio on esimerkiksi nainen, josta kuullaan vielä isoja!

Vierailija
10/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
11/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. (Eikö ollutkin mukavaa, kun joku muukin kommentoi kuin sinä itse)?

Vierailija
12/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. (Eikö ollutkin mukavaa, kun joku muukin kommentoi kuin sinä itse)?

Mukavaa on, että ketjua nostetaan. Muut (valheelliset) väitteesi jätän omaan arvoon.

Vierailija
13/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit taas vauhdissa ja tyhmyys huipussaan.

Vierailija
14/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa kyllä nainen oli se sika.

Vierailija
15/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit taas vauhdissa ja tyhmyys huipussaan.

Sanoo hän, joka haluaa pitää kiinni valheellisesta maailmankuvasta.

Vierailija
16/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa kyllä nainen oli se sika.

Ahaa, kaikki kolme siis? 😃

Vierailija
17/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauki on kala

Vierailija
18/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jenni väitti ihan niitä asioita joista on puhuttu, todella tökerö ulostulo.

Vierailija
19/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jenni väitti ihan niitä asioita joista on puhuttu, todella tökerö ulostulo.

Joskus totuus satuttaa

Vierailija
20/40 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset. Puhut vähän, mutta asiaa.