Postin Lakko Alkaa 11.11.2018!!!
Ollaan postilaisten puolella, harmittaa vähän kun ei saa postejaan. Mutta lakkoilkaa vaan!👍
Kommentit (9)
On kyllä niin minun tuuriani, kun postitan ehkä yhden paketin kolmen vuoden aikana, niin se tapahtuu sitten juuri silloin, kun postilaiset ovat lakossa.
Törkeää silti, miten nyt kohtelevat heitä, toivottavasti lakko tuo toivotun lopputuloksen. Aika jännä silti, jos taas sitten ottavat tilalle vain vuokratyövoimaa ja maksavat näille taas enemmän kuin vakkareille, kuten viimeksi ja samaan aikaan kiljuvat, miten ei ole rahaa.
Mä oon 2 vaiheilla et pitäiskö lähettää joulukortteja ollenkaan. Sen verran kyrsii ton lafkan touhu. Just tuli postissa ilmoitus että hakevat jouluksi tilapäistä kiireapua. Toivottavasti eivät saa ketään. Ja sen yhen isopossun liksaanhan ei tietenkään kosketa >:(
Hevosmiesten lakko. Takaisin ei tarvitse tulla.
Elannon hevosmiehet eivät palanneet, koska kuorma-autot syrjäyttivät hevoset. Jakajia ei tarvita, kun digitaalisuus syrjäyttää paperinpalojen raijaamisen.
Ihan niin kuin huomaisi mitään eroa ovatko lakossa vai ei.
Mainosten jakaminen turhaa puuhaa. Luonnonvarojen haaskausta. Postin jakaminen syrjäseudulla joka päivä kuluttaa bensaa ihan turhaan. Yhteislaatikkorivistöt ja laatikot kauppoihin. Postinjako tänä päivänä on tukityötä.
Mitenhän viranomaiset ja esim laskuttavat tahot tämän huomioi, ei mitenkään? Kela lakkauttaa maksuja kun ei saa lomakkeita, laskut menee ulosottoon....
Kaikki laskut sähköisiksi ja lehdet lukekoon jokainen netistä. Ei paperiversioita tarvita enää mihinkään.
Siksihän postin työt ovat laskeneet kun ei ole enää tarvetta. Panostakoon laadukkaaseen ovelle toimitukseen noiden noutopisteiden sijaan. Kuka haluaa maksaa mitään siitä, että saa juoksea ympäri kyliä etsimässä k-kauppaa tai smart-laatikkoa.
Tilaan nettikaupoista ja Nordpost toimittaa ilmaiseksi kotiovelle.. jos posti ei pysty pysymään kehityksen vauhdissa niin voivoi. Sitten sitä ei enää ole. Postilaisilla kannattaa nyt vaan etsiä uudet työpaikat, joutuvat ulos kuitenkin.
SIIS 2019!!!