Väsyneen hölmöt ajatusvirheet
Näitä ketjuja jo on mutta tässäpä lisää.
Katsoin (kerrankin) yksin kotona youtubesta jotain videota. Banaanikärpänen lensi ohi, laitoin videon vaivalloisesti pauselle, käännyin kärpäsen lentosuuntaan ja kysyin huokaisten "No?".
Kommentit (5)
Mun työkaveri on tosi kuormittunut. Eilen kun menin pyytämään sitä lounaalle, en edes ehtinyt suutani avata kun se sanoi katse tietokoneen näyttöön liimautuneena: ”Pupu annatko kun äiti tekee tän ensin loppuun”. Naurettiin sille kyllä makeasti.
Lounaan jälkeen käytiin lounasravintolan vessassa, siellä oli ihan tyhjää. Työkaveri pesi siinä peilin ääressä käsiään ja jutteli (melkein kuin itselleen): ”Kukahan on unohtanut takkinsa tänne vessaan?” Peilistä näkyi siis että naulassa hänen takanaan roikkui takki. Vastasin että sehän on hänen oma takkinsa. ”Ai, en tunnistanut kun se näkyi peilikuvana!” työkaveri vastasi. Jouduttiin sitten kääntymään vielä paluumatkalla takaisin ravintolaan kun hän tajusi unohtaneensa kännykän siihen lavuaarin reunalle.
Yhtenä aamuna sama tyyppi ihmetteli, miten oli onnistunut pääsemään töihin asti eriparikengissä - toinen oli vielä tyyliin nilkkuri ja toinen pitempi saapikas.
Itse kerran töissä vaadin, että pääsen tuomaan tikulla tiedoston työparini konelle, joka oli sillä hetkellä toisen työkaverin käytössä. Tämä toinen työkaveri ehdotti, että lähettäisin sen tiedoston "Mirjalle" sähköpostin liitteenä. Jäin jankkaamaa, että en voi, koska hän istui siinä Mirjan koneella, voinko lähettää sen hänelle ja hän sitten siirtää sen sähköpostistaan sille Mirjan koneelle. Useamman sekunnin työkaveri sai minua tuijottaa kulmat koholla ennen kuin tajusin oman idioottimaisuuteni :)
T. Univaikeuksista kärsivä stressipesä
Lisää? :)