Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä aion olla tämän kuun positiivinen. Ole sinäkin.

Vierailija
07.11.2019 |

Olen perusnegatiivinen pirkko. Huomasin tämän parisuhteessa, joka päättyi äskettäin. Minulla on tapana valittaa työstäni liikaa, perheestäni liikaa ja itsestäni liikaa. Elämäni perussävy on kuirunharmaa.

En tiedä, olenko astunut hypomaniaan, vai onko kyseessä jokin perustavanlaatuinen muutos. Aiemmin halveksuin positiivisia reaffirmaatioita ja pidin niitä hippien touhuna, mutta aloin seuraamaan somessa muutamia sivustoja, jotka julkaisevat tällaisia eri kielillä. Kuuntelin myös hypnoosinauhan positiivisuudesta. Kuviteltua tai ei, mutta olin todella positiivisella mielin. Pidin itsestäni, enkä suhtautunut elämään pessimistisesti. Toki edelleen ahdistaa tietyt asiat, mutta pääsääntöisesti en koe samankaltaista lamaantumista.

Sitten juttelin eksäni kanssa. Laitoin hänelle viestin, jossa puhuin tästä toiveikkuudestani ja hän käsitti sen niin, että haluan hänet takaisin ja ilmaisi asian halveksuen. En halua, ehkä vielä tovi sitten halusinkin. Mutta se viesti latisti tunnelman ja kaikki ikävät ajatukset palasivat takaisin. Päätin poistaa kyseisen ihmisen elämästäni, ja palata positiivisuuden pariin.

Tänään aloitan uudelleen ajattelemalla itsestäni kivoja asioita, ja pukeutumalla keltaiseen. Mitä sinä aiot tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Tsempit.

Aion tehdä samoin. Aivan liian synkissä merkeissä alkanut kuukausi. Mulla ei ole suhdemurheita kun ei ole suhdettakaan ollut vuosiin. Mä aion roikkua netissä vähemmän koska se on täynnä masentavia asioita. Huomenna meen konserttiin. Aion etsiä ilon joka päivästä.

Vierailija
2/2 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Tsempit.

Aion tehdä samoin. Aivan liian synkissä merkeissä alkanut kuukausi. Mulla ei ole suhdemurheita kun ei ole suhdettakaan ollut vuosiin. Mä aion roikkua netissä vähemmän koska se on täynnä masentavia asioita. Huomenna meen konserttiin. Aion etsiä ilon joka päivästä.

Mä joudun valitettavasti työnkin puolesta roikkumaan netissä aika paljon, mutta töiden jälkeen en aio enää somettaa!

Jaetaanko käytännön positiivisuusvinkkejä? Haluaisin lähettää vaikka kortin jollekin tuntemattomalle, tai ryhtyä kirjeenvaihtoon jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme