Mitä söisit jos et vois käyttää
maitoa, viljoja, palkokasveja (herneet, pavut jne.), kauraa, avokadoa, kaaleja (ihan vähän silloin tällöin), kalaa, pähkinöitä.
Liikuntaa kuitenkin paljon, itsellä ideat vähissä ja tuntuu ettei energia riitä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä syötte esim. aamulla / iltapalalla? Itse tottunut aamulla puuroon tai leipään. En ole AP mutta minäkin miettinyt viljatonta.
Kaikkea muuta kuin viljaa. Lista on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä syötte esim. aamulla / iltapalalla? Itse tottunut aamulla puuroon tai leipään. En ole AP mutta minäkin miettinyt viljatonta.
Marjasmoothien. Gefiluspiimää, sokeritonta marjakeittoa, 1/2 banaani, marjoja ja lisänä sitten chia siemeniä ja tahinia.
Tuorepuuroon laittaisin lisäksi mantelijauhetta, siemeniä jauhettuna, kookosta tmv
Munakkaan
Jugurttia tai rahkaa marjoilla tai hedelmillä
Juuressuikaleita ja pari siivua juustoa proteiiniksi.
Mulla siis gluteeniton ruokavalio, ja koska olen tottunut aamulla leipäpalaan niin syön gluteenittoman leivän aamulla. Otan pakastimesta yhden siivun leivänpaahtimeen. Ei tää nyt niin rakettitiedettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea muuta kuin viljaa. Lista on pitkä.
Muutosvastaisuus on monella niin suuri, että sen takia on vaikea löytää muuta syömistä kuin mihin on tottunut. Maailma tuntuu kaatuvan, jos joutuu tavoistaan luopumaan, vaikka ne muutokset olisivat tosi hyviä.
Miksi kaikki olettaa, että aloittaja hakee kasvisruokavaliota? Lihaa ei ollut sanottu vältettävien listalle. Vastaukseni: söisin lihaa, omenoita ja marjoja.
Kananmunia eri tavoin valmistettuna. Pekonia tai leikkeleitä tai juustoa. Salaattia, kasviksia, hedelmiä ja marjoja soijajugurtin kanssa tai ilman. Smoothieita.